täällä tapellaan.
Quote (ambid @ 7 Apr 2011 22:36)
Adam Sandler = paskaa, Sandra Bullock = paskaa.
Tehään mielummin lista paskoista näyttelijöistä.
Cameron Diazin leffoja ei esim pysty kattomaan ollenkaan.
totta. ei noita kukaan voi pitää oikeesti hyvinä näyttelijöinä
Quote (Rantsu @ 6 Apr 2011 04:09)
Commando on tiukkaa tavaraa.
Arska kantaa olallaan tukkia kuin styroksia ja katkaisee rautaiset ketjutkin paljain käsin, vaikka ei ole edes yliluonnollinen superhero. Mahtavuutta. Erittäin nautittava elokuva ja kunnon nostalgia-pläjäys, ainakin meikäläiselle.
http://www.imdb.com/title/tt0088944/ uskomaton elokuva.
elokuvahistorian kovin pahis

This post was edited by Rzi on Apr 8 2011 05:17am