Quote (A2K @ 1 Jan 2011 17:54)
tänään pitäs kattoa diary of the serial killer, ja sit uus robin hood
uus versio robbarista oli todella hyvä. .paljon parempi ku alkuperänen vaikka sitäkin hieman täs versios kunnioitettiinki.
myös toi tositapahtumiin perustuva sarjamurhaaja leffa oli iha jees. tosin hiuka sekava alkuun.
This post was edited by A2K on Jan 2 2011 08:37pm