d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev15678918Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Jan 1 2011 08:22am
Quote (MikkoU @ 1 Jan 2011 17:17)
Mitäs hienoja sarjoja multa puuttuis? En jaksa kattoo juonittomia sarjoja kuten joku South Park, Miehen puolikkaat ym sketsisarja tai äijäohjelmat kuten Black Gold .


Seuraavii on
CSI (~kaikki)
Lost
Dexter
Mentalist
Fringe
House
Heroes
Life


Minkätasosia seuraavat on ollu läpi tuotantokausien?
Weeds
Skins
Supernatural




Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 1 2011 08:39am
Quote (MikkoU @ Jan 1 2011 04:17pm)

Minkätasosia seuraavat on ollu läpi tuotantokausien?
Weeds
Skins
Supernatural


Skins on aika tasapaksua läpi kausien. Kyllä sitä jaksaa kattoa.

Supernatural vaihtelee vähän. Välissä kohtuu tylsiä filleri jaksoja, parhaimmillaan kuitenkin aivan pirun hyvä. 2-4 kaudet olivat parhaat.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 1 2011 08:54am
tänään pitäs kattoa diary of the serial killer, ja sit uus robin hood
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jan 1 2011 11:27am
Mm mitenköhän nuo säännöt menee, mietin vaan uskallanko kirjoittaa leffan nimeä.

Nude Nuns with Big Guns (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1352388/

btw ei pornoa mutta sisältää alastomuutta :P

Olihan ihan mielenkiintoinen elokuva moisen Machete meiningillä (melkein) varustettu. Ei ihan niin hyvä jos tuohon leffaan vertaa, mutta riittävän raju ja hieman epäselkeä katsottavaksi.

edit/ B-luokan leffoja siis.

This post was edited by ParaNoir1 on Jan 1 2011 11:29am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 1 2011 03:53pm
27.12 - 29.12

Emperor of the North 4½/10
Import/Export 8/10
Operation Pink Squad II 7/10
Pikkupojat 1½/10
The Mansion of Madness 5½/10
Elmer Gantry 4/10
The Punisher 6/10
The Vikings 3/10
Dante's Inferno 7/10
The New York Ripper 6/10
Heaven's Gate 4½/10
Pickup on South Street 7/10
Jigoku 6/10
Blood of the Beasts 8½//10
Robot Carnival 6/10
Jungle Holocaust 3½/10

ja äsken teatterissa
Solaris 8½/10
Member
Posts: 2,943
Joined: Dec 31 2008
Gold: 111.35
Jan 2 2011 07:53pm
Quote (BebebBurns @ 1 Jan 2011 23:53)
Solaris 8½/10


Lyön pippelillä silmille jos kyseessä ei ollut alkuperäinen versio
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 2 2011 08:37pm
Quote (A2K @ 1 Jan 2011 17:54)
tänään pitäs kattoa diary of the serial killer, ja sit uus robin hood


uus versio robbarista oli todella hyvä. .paljon parempi ku alkuperänen vaikka sitäkin hieman täs versios kunnioitettiinki.
myös toi tositapahtumiin perustuva sarjamurhaaja leffa oli iha jees. tosin hiuka sekava alkuun.

This post was edited by A2K on Jan 2 2011 08:37pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 6 2011 05:33pm
Dante's Inferno: An Animated Epic (2010)

SUOSITTELEN LÄMPIMASTI JOS DIGGAA RAAOISTA ANIMAATIOELOKUVISTA
Member
Posts: 47,956
Joined: Nov 7 2006
Gold: 3,134.00
Jan 6 2011 05:50pm
Robin hood - prince of thieves tuli katottua tänään. Ihan mukava pitkästä aikaa, mutta eipä taas vähään aikaan tarvi.
Sitä edellinen leffa tais olla machete, mikä oli kyllä pettymys. Väkivaltaa ja verta oli paljon (ei huono asia) mutta surkea tarina + hirveät efektit = ei hyvä.

Sarjoista oon nyt kattellu myytinmurtajia :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 8 2011 08:49am
Quote (BebebBurns @ 1 Jan 2011 23:53)
27.12 - 29.12

Emperor of the North 4½/10
Import/Export 8/10
Operation Pink Squad II 7/10
Pikkupojat 1½/10
The Mansion of Madness 5½/10
Elmer Gantry 4/10
The Punisher 6/10
The Vikings 3/10
Dante's Inferno 7/10
The New York Ripper 6/10
Heaven's Gate 4½/10
Pickup on South Street 7/10
Jigoku 6/10
Blood of the Beasts 8½//10
Robot Carnival 6/10
Jungle Holocaust 3½/10

ja äsken teatterissa
Solaris 8½/10


PIKKUPOJAT O JUST PARAS....10/10 IMO

UUSIN KARATE KID MUUTE IHA PASKA...

1/10
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678918Next
Closed New Topic New Poll