d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Usa Vs Finland
Prev15678916Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
May 12 2010 05:46am
Quote (Antichrist- @ 12 May 2010 13:45)
en. ei vaan oo mukavaa kun kaikki jauhaa jostai niin turhanpäiväsestä asiasta liikaa kun kumikiekon perässä liukumisesta


pelaisit joskus sitä niin voisit tajutakki lajin ihanuuden ^_^

Quote (Pomppeli @ 12 May 2010 13:46)
saatanalliset rituaalit ja jonku viattoman siilin tai oravan polttaminen saatanalle uhriksi sit ei oo turhanpäivästä ?


:D

This post was edited by kakkupilevi on May 12 2010 05:50am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
May 12 2010 06:00am
Quote (kakkupilevi @ 12 May 2010 13:46)
pelaisit joskus sitä niin voisit tajutakki lajin ihanuuden ^_^



:D


pelattu on, tylsää oli.

enkä tarkota koululiikuntaa.
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold: 60,232.93
May 12 2010 06:01am
prkl netti jumittaa...

This post was edited by DEMISEWARRIOR on May 12 2010 06:03am
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
May 12 2010 06:07am
Quote (Pomppeli @ 12 May 2010 14:46)
saatanalliset rituaalit ja jonku viattoman siilin tai oravan polttaminen saatanalle uhriksi sit ei oo turhanpäivästä ?


yhtä turhanpäivästä ku lätkä. ei mun tarvii iskälle uhrata ;)

Quote (kakkupilevi @ 12 May 2010 14:46)
pelaisit joskus sitä niin voisit tajutakki lajin ihanuuden ^_^


onhan tota joutunu muutaman kerran joskus koulussa koittamaan, silti ihan typerää
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold: 60,232.93
May 12 2010 06:09am
Quote (Antichrist- @ May 12 2010 12:07pm)
yhtä turhanpäivästä ku lätkä. ei mun tarvii iskälle uhrata ;)



onhan tota joutunu muutaman kerran joskus koulussa koittamaan, silti ihan typerää


voin arvata, että sä olit just aina se kiusattu poika luokassa joka ei pärjänny missään urheilulajissa
ja nyt väität et lätkä on turhanpäivästä ko et ikinä pärjänny :)
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 12 2010 06:09am
Quote (Antichrist- @ May 12 2010 03:07pm)



onhan tota joutunu muutaman kerran joskus koulussa koittamaan, silti ihan typerää


Ja et pärjännyt. Niin se vaan aina menee urheilun suhteen (täysin poikkeuksetta), että ne jotka ei pärjää niin ei myöskään voi pitää siitä.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 12 2010 06:13am
Hyvin äijät trollaatte ;D
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
May 12 2010 06:15am
Quote (DEMISEWARRIOR @ 12 May 2010 15:09)
voin arvata, että sä olit just aina se kiusattu poika luokassa joka ei pärjänny missään urheilulajissa
ja nyt väität et lätkä on turhanpäivästä ko et ikinä pärjänny :)


arvasit väärin.

Quote (Pomppeli @ 12 May 2010 15:09)
Ja et pärjännyt. Niin se vaan aina menee urheilun suhteen (täysin poikkeuksetta), että ne jotka ei pärjää niin ei myöskään voi pitää siitä.


pöh
Member
Posts: 16,834
Joined: May 13 2009
Gold: 0.30
Warn: 30%
May 12 2010 06:16am
xDD

This post was edited by Miralda on May 12 2010 06:17am
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold: 60,232.93
May 12 2010 06:18am
Quote (Miralda @ May 12 2010 12:16pm)
i am attetion whore xDD


Go Back To Suomi Topic List
Prev15678916Next
Add Reply New Topic New Poll