☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> ~duel Topic~
Prev
1
5
6
7
8
9
121
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 25456
Replies: 1205
Track Topic
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#61
Apr 1 2010 07:02am
Quote (jsp_robe @ 1 Apr 2010 15:00)
lt wandit sallittuja
?
Ei mua haittais , mut suurintosaa varmaa kyl ku ei siin joudu mitn strikee tekee et sais , senku vaa castaa
e: Mitäs sul o mieles
This post was edited by Ankeli on Apr 1 2010 07:03am
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#62
Apr 1 2010 07:15am
Quote (Ankeli @ Apr 1 2010 01:02pm)
Ei mua haittais , mut suurintosaa varmaa kyl ku ei siin joudu mitn strikee tekee et sais , senku vaa castaa
e: Mitäs sul o mieles
O_O
mm, mikä on max lvl lt charge mitä wandeis voi olla?
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#63
Apr 1 2010 07:22am
Quote (jsp_robe @ 1 Apr 2010 15:15)
O_O
mm, mikä on max lvl lt charge mitä wandeis voi olla?
Lvl 6 , duration 28 s jaaaaaaa radius 6 yardii.
Charge määräst en tiedä mikä o max , itel o 105/105
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#64
Apr 1 2010 08:37am
Pistäs xyli pm sit ku voit ottaa sen smite vs. baba.
Mulesin jotain kamaa vanhal smiteril.
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#65
Apr 1 2010 08:44am
Quote (Noblar @ 31 Mar 2010 22:17)
Taidat olla aika paljon tekemisissä cl kanssa.
Ei siel oo ees enigmuu :''DD
Quote (kakkupilevi @ 31 Mar 2010 23:28)
hyps hyps, saimoz on vähä yksinkertanen hassu tyyppi
Älä auo päätäsi mulle, noobbi!
XylitOL
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#66
Apr 1 2010 08:52am
Quote (ambid @ 1 Apr 2010 17:37)
Pistäs xyli pm sit ku voit ottaa sen smite vs. baba.
Mulesin jotain kamaa vanhal smiteril.
toivottavasti ei oo telesmite, sit voi olla kylmää kyyti mulle. ^^
jokatapaukses
PM
Noblar
Member
Posts: 5,396
Joined: Jun 16 2008
Gold
:
187.01
Warn: 10%
#67
Apr 1 2010 08:58am
Quote (SaimOz @ Apr 1 2010 05:44pm)
Ei siel oo ees enigmuu :''DD
Taitaa olla trollia.
XylitOL
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#68
Apr 1 2010 09:00am
ambid tais just lähtee.
onko muita halukkaita dool?
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#69
Apr 1 2010 09:00am
Quote (Noblar @ 1 Apr 2010 17:58)
Taitaa olla trollia.
No hei vittu älä ny sentää?!
En trollaa, mutta classicduelit on mitä on.
Verrattavissa maksalaatikkoon ja maksalaatikkoon rusinoilla.
Itse diggaan rusinoista.
Quote (kakkupilevi @ 1 Apr 2010 18:06)
turpa kii lumppu
omg flame!
This post was edited by SaimOz on Apr 1 2010 09:07am
kakkupilev
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
14.12
#70
Apr 1 2010 09:06am
Quote (SaimOz @ 1 Apr 2010 16:44)
Ei siel oo ees enigmuu :''DD
Älä auo päätäsi mulle, noobbi!
turpa kii lumppu
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
121
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact