d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~duel Topic~
Prev156789121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 1 2010 07:02am
Quote (jsp_robe @ 1 Apr 2010 15:00)
lt wandit sallittuja :o ?


Ei mua haittais , mut suurintosaa varmaa kyl ku ei siin joudu mitn strikee tekee et sais , senku vaa castaa :D

e: Mitäs sul o mieles :ph34r:

This post was edited by Ankeli on Apr 1 2010 07:03am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Apr 1 2010 07:15am
Quote (Ankeli @ Apr 1 2010 01:02pm)
Ei mua haittais , mut suurintosaa varmaa kyl ku ei siin joudu mitn strikee tekee et sais , senku vaa castaa :D

e: Mitäs sul o mieles  :ph34r:


O_O

mm, mikä on max lvl lt charge mitä wandeis voi olla?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 1 2010 07:22am
Quote (jsp_robe @ 1 Apr 2010 15:15)
O_O

mm, mikä on max lvl lt charge mitä wandeis voi olla?


Lvl 6 , duration 28 s jaaaaaaa radius 6 yardii.
Charge määräst en tiedä mikä o max , itel o 105/105 :P
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Apr 1 2010 08:37am
Pistäs xyli pm sit ku voit ottaa sen smite vs. baba.

Mulesin jotain kamaa vanhal smiteril.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Apr 1 2010 08:44am
Quote (Noblar @ 31 Mar 2010 22:17)
Taidat olla aika paljon tekemisissä cl kanssa.


Ei siel oo ees enigmuu :''DD

Quote (kakkupilevi @ 31 Mar 2010 23:28)
hyps hyps, saimoz on vähä yksinkertanen hassu tyyppi


Älä auo päätäsi mulle, noobbi!
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Apr 1 2010 08:52am
Quote (ambid @ 1 Apr 2010 17:37)
Pistäs xyli pm sit ku voit ottaa sen smite vs. baba.

Mulesin jotain kamaa vanhal smiteril.


toivottavasti ei oo telesmite, sit voi olla kylmää kyyti mulle. ^^

jokatapaukses --> PM
Member
Posts: 5,396
Joined: Jun 16 2008
Gold: 187.01
Warn: 10%
Apr 1 2010 08:58am
Quote (SaimOz @ Apr 1 2010 05:44pm)
Ei siel oo ees enigmuu :''DD


Taitaa olla trollia.
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Apr 1 2010 09:00am
ambid tais just lähtee. :(

onko muita halukkaita dool?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Apr 1 2010 09:00am
Quote (Noblar @ 1 Apr 2010 17:58)
Taitaa olla trollia.


No hei vittu älä ny sentää?!

En trollaa, mutta classicduelit on mitä on.

Verrattavissa maksalaatikkoon ja maksalaatikkoon rusinoilla.

Itse diggaan rusinoista.

Quote (kakkupilevi @ 1 Apr 2010 18:06)
turpa kii lumppu :D


omg flame!

This post was edited by SaimOz on Apr 1 2010 09:07am
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Apr 1 2010 09:06am
Quote (SaimOz @ 1 Apr 2010 16:44)
Ei siel oo ees enigmuu :''DD



Älä auo päätäsi mulle, noobbi!


turpa kii lumppu :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev156789121Next
Add Reply New Topic New Poll