Quote (agnryfin @ 7 Mar 2010 21:39)
Atm napanäyhtää ylähuules XD pärisee tuhannen nuuskan voimalla
t4i, oot tärkein.

Quote (Pilamii @ 7 Mar 2010 21:36)
Ettan ftw

this
Quote (Lakana @ 7 Mar 2010 18:46)
sehä o tutkittu et ruotsalaisen nuuskan riskit on paljo pienempiä ku normaalin tupakan ja muuteskaa nuuska ei pilaa keuhkoja eli Snyys > Röög
jep, ruotsissa kuoleen jotaa puolet vähemmän ihmisiä syöpään, kuin suomessa koska 50-60% ruotsin väestöstä nuuskaa, eikä polta tupaGGia. + nuuskasta ei ole todettu semmoista asiaa, että se aiheuttaisi syöpää.
Quote (agnryfin @ 7 Mar 2010 16:25)
viimkesi kun vedin nuuskaa näin yksisarvisia ja muita olentoja!
näin värit tuhat kertaa voimakkaampina ja jouduin sairaalaan liiallisesta heroiinin saannista.
myöhemmin minun todettiin sairastavan aivosyöpää, minkä aiheutti nuuskan sisältämä kannabis THC.
pysykää kaukana nuuskasta!
cool story bro
/e: mulla tossa vieressä 25 purCCii eetua ja rapee sekasi
This post was edited by Jolli1 on Mar 8 2010 10:10am