d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev15678969Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,530
Joined: May 2 2006
Gold: 1,834.00
Mar 7 2010 01:39pm
Atm napanäyhtää ylähuules XD pärisee tuhannen nuuskan voimalla
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 8 2010 10:10am
Quote (agnryfin @ 7 Mar 2010 21:39)
Atm napanäyhtää ylähuules XD pärisee tuhannen nuuskan voimalla


t4i, oot tärkein. :)

Quote (Pilamii @ 7 Mar 2010 21:36)
Ettan ftw :)


this

Quote (Lakana @ 7 Mar 2010 18:46)
sehä o tutkittu et ruotsalaisen nuuskan riskit on paljo pienempiä ku normaalin tupakan ja muuteskaa nuuska ei pilaa keuhkoja eli Snyys > Röög


jep, ruotsissa kuoleen jotaa puolet vähemmän ihmisiä syöpään, kuin suomessa koska 50-60% ruotsin väestöstä nuuskaa, eikä polta tupaGGia. + nuuskasta ei ole todettu semmoista asiaa, että se aiheuttaisi syöpää.

Quote (agnryfin @ 7 Mar 2010 16:25)
viimkesi kun vedin nuuskaa näin yksisarvisia ja muita olentoja!

näin värit tuhat kertaa voimakkaampina ja jouduin sairaalaan liiallisesta heroiinin saannista.

myöhemmin minun todettiin sairastavan aivosyöpää, minkä aiheutti nuuskan sisältämä kannabis THC.

pysykää kaukana nuuskasta!


cool story bro


/e: mulla tossa vieressä 25 purCCii eetua ja rapee sekasi

This post was edited by Jolli1 on Mar 8 2010 10:10am
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 8 2010 10:11am
Quote (Mikk0 @ 7 Mar 2010 15:10)
oon käyttäny nuuskaa kohta varmaan sellaset 8v..
pakkasessa vähän vaihdellen saannista 15-30 tornia kokoajan

e: ainiin.. purkki per päivä tahtiin noin suurinpiirtein


asiaa
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Mar 8 2010 10:17am
Quote (Lakana @ 7 Mar 2010 18:46)
sehä o tutkittu et ruotsalaisen nuuskan riskit on paljo pienempiä ku normaalin tupakan ja muuteskaa nuuska ei pilaa keuhkoja eli Snyys > Röög


Ofc samat tutkijat, jotka teki tutkimuksen, jonka mukaan vain joka toinen tupakoitsija kuolee ::think
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Mar 8 2010 10:18am
Quote (Jolli1 @ 8 Mar 2010 18:11)
asiaa


no en mä voi kenellekkään kyllä suositella .. lopettaminen melko hankalaa
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Mar 8 2010 10:20am
Quote (Jolli1 @ 8 Mar 2010 18:11)
asiaa


Syntymäpäivä: No Info

on tosi siistii :D
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Mar 8 2010 10:27am
paskaa paskoille
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 8 2010 11:02am
Quote (Mikk0 @ 8 Mar 2010 18:18)
no en mä voi kenellekkään kyllä suositella .. lopettaminen melko hankalaa


jep, koitin itekki lopetella tossa uujevuoje jälkee, mutta eipä siitä sitten loppujenlopuksi mitään tullut. pystyin mää reilun kuukaude olemaa ilma :D
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Mar 8 2010 11:03am
Quote (Jolli1 @ 8 Mar 2010 19:02)
jep, koitin itekki lopetella tossa uujevuoje jälkee, mutta eipä siitä sitten loppujenlopuksi mitään tullut. pystyin mää reilun kuukaude olemaa ilma :D


mulla on sellanen 3 kk...
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 8 2010 11:10am
Quote (kakkupilevi @ 8 Mar 2010 18:20)
Syntymäpäivä: No Info

on tosi siistii :D


en näe, miten tämä liittyy asiaan?
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678969Next
Add Reply New Topic New Poll