d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Anteeksi Käytöstapani > Pakko Saada Mielipide
Prev15678923Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 20 2009 01:40pm
Quote (MikkoU @ Thu, 20 Aug 2009, 19:39)
joo jos se on siin pix


MIKKO; KERROS MEILLE JOKU TOIMIVA ISKULAUSE!!!
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Aug 20 2009 01:41pm
Quote (ProblemRock @ Thu, Aug 20 2009, 07:40pm)
nääh, mutta ei kukaan oo koskaan valittanukkaan.

Noh kun nyt aiheessa ollaan nii mikäs olis jengin mielest sopivaa taustamusaa panemisen aikana?

Omasta mielest santanal on sopivii biisei.

Ja joku nyt salettiin heittää tähän et Slipknot - heretic song tai slayeria tai vengaboysia mut joo...


metallica sad but true
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Aug 20 2009 01:41pm
Quote (Rassler_90 @ Thu, 20 Aug 2009, 19:40)
MIKKO; KERROS MEILLE JOKU TOIMIVA ISKULAUSE!!!


kyllä meidän mikko tietää 8 DDd
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Aug 20 2009 01:41pm
Quote (Rassler_90 @ Thu, 20 Aug 2009, 22:40)
MIKKO; KERROS MEILLE JOKU TOIMIVA ISKULAUSE!!!


emmä, siit tulis kuiteski uus topic :o
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Aug 20 2009 01:41pm
Quote (sahtitynnyri @ Thu, 20 Aug 2009, 19:41)
metallica sad but true


SIINÄ SE!!! metallica :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 20 2009 01:42pm
Quote (MikkoU @ Thu, 20 Aug 2009, 19:41)
emmä, siit tulis kuiteski uus topic :o


TEE TOPIC/TEHKÄÄ TOPIC!!!
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Aug 20 2009 01:42pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, Aug 20 2009, 07:41pm)
SIINÄ SE!!! metallica :)


parempaa ei vaan oo
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 20 2009 01:42pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, Aug 20 2009, 10:41pm)
SIINÄ SE!!! metallica :)


ai panemisen aikana? lol xD :D
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Aug 20 2009 01:43pm
Quote (ProblemRock @ Thu, 20 Aug 2009, 22:40)
Noh kun nyt aiheessa ollaan nii mikäs olis jengin mielest sopivaa taustamusaa panemisen aikana?


scatmania ainaki lämmittelyissä ;)

Quote (Joonas @ Thu, 20 Aug 2009, 22:40)
selvä naistenmies, jatka samaan rataan :lol:


tälläset läpät pysyy kyl ihan tääl internetsien maailmassa

This post was edited by Antichrist- on Aug 20 2009 01:44pm
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 20 2009 01:43pm
Quote (Rassler_90 @ Thu, 20 Aug 2009, 19:42)
TEE TOPIC/TEHKÄÄ TOPIC!!!


jooh määkin haluun kuulla :D monta oon kuullut mut mikko on oma laatuine ;D
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678923Next
Closed New Topic New Poll