d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ruoka Topic
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 19 2009 07:19am
Quote (excalii @ Wed, Aug 19 2009, 02:17pm)
dodi, kävelen toho abclle ja tuun sinne lentävääniemeen kuudellatoista
mone aikaan tuun ? :O
tuonko samal jotai punkkuu ruokaviiniks?


musta tuntuu et meidän suhde etenee liia nopeeta.

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 19 2009 07:26am
Quote (fin blizzie @ Wed, Aug 19 2009, 04:19pm)
musta tuntuu et meidän suhde etenee liia nopeeta.


fin blizzie, meidän pitää jutella.
tää meidän juttu ei oikein toimi, vika ei ole sinussa vaan minussa.
on ehkä parempi ettemme enään tapaa.

joo, mennää vaa naimisiin

This post was edited by excalii on Aug 19 2009 07:30am
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 19 2009 10:34am
ei oo ruokaa yhyy :D
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 19 2009 10:47am
joku innokas kokkaaja vois tulla tekeen mulle jtn safkaa ;D
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Aug 19 2009 10:48am
Tropicana ja coke
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 19 2009 10:50am
Quote (Melodica @ Wed, Aug 19 2009, 05:47pm)
joku innokas kokkaaja vois tulla tekeen mulle jtn safkaa ;D


jos saan kattella sua samaa aikaa alasti ku kokkaan ni sit. muuten en kyl viitti


tunnetusti kokitan on naistenmiehiä
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 19 2009 10:54am
=) hehe aika vaatimaton.. :) meinaatko että sillon tulis jotakin erikois ruokaa.. :) i dont think sou :)
Member
Posts: 3,127
Joined: Jan 4 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2009 10:56am
Ite en jaksanu tänään kokata, kävin yhes kiinalaises paikas lounasbuffetis, oli kyl aika jees.

Quote (fin blizzie @ Wed, 19 Aug 2009, 19:50)
jos saan kattella sua samaa aikaa alasti ku kokkaan ni sit. muuten en kyl viitti


tunnetusti kokitan on naistenmiehiä


Quite the smoothtalker :lol: Milläs kokkaat jos oglailet jonnekin muualle koko ajan.

This post was edited by akuseri on Aug 19 2009 10:56am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 19 2009 11:00am
Quote (akuseri @ Wed, Aug 19 2009, 05:56pm)
Ite en jaksanu tänään kokata, kävin yhes kiinalaises paikas lounasbuffetis, oli kyl aika jees.



Quite the smoothtalker :lol: Milläs kokkaat jos oglailet jonnekin muualle koko ajan.


Quote (Melodica @ Wed, Aug 19 2009, 05:54pm)
=) hehe aika vaatimaton.. :) meinaatko että sillon tulis jotakin erikois ruokaa.. :) i dont think sou :)


joku kurmee illallinen siitä syntys... ei saa epäillä mun kokkaustaitoja.

ja voin pukeutuu stringeihi jos miellyttää kattoo karvasta mieskokkii sellasena
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Aug 19 2009 11:04am
Quote (fin blizzie @ Wed, Aug 19 2009, 06:00pm)
joku kurmee illallinen siitä syntys... ei saa epäillä mun kokkaustaitoja.

ja voin pukeutuu stringeihi jos miellyttää kattoo karvasta mieskokkii sellasena


:wub: :drool: :wub:
tuu meille :)

Go Back To Suomi Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll