Quote (akuseri @ Wed, Aug 19 2009, 05:56pm)
Ite en jaksanu tänään kokata, kävin yhes kiinalaises paikas lounasbuffetis, oli kyl aika jees.
Quite the smoothtalker

Milläs kokkaat jos oglailet jonnekin muualle koko ajan.
Quote (Melodica @ Wed, Aug 19 2009, 05:54pm)
=) hehe aika vaatimaton..

meinaatko että sillon tulis jotakin erikois ruokaa..

i dont think sou

joku kurmee illallinen siitä syntys... ei saa epäillä mun kokkaustaitoja.
ja voin pukeutuu stringeihi jos miellyttää kattoo karvasta mieskokkii sellasena