d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev15859606162210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 1 2011 04:22pm
Quote (A2K @ 2 Aug 2011 01:20)
Miten sä aina luulet et joku ois "mad" sulle. Et sä oo niin tärkee henkilö.. :lol: näihinki vastaan ku ei oo parempaa tekemistä. Ku sitä löytyy ni en sulle vastaile. Huonoja trolleja. Se o hieno uuttu jos oot oikeasti päässy ajaan autoa josta tykkäät. Itsekkin olen päässyt ja kivaa oli. Ja tuo mersu on ehkä paljonkin uuempi ku se.. Mut niin paljon halvempikin.. B)


Paskamyrsky aiheutettu, mission completed. /leave thread



B)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 1 2011 04:35pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 2 Aug 2011 00:58)
Ajoin tossa viikonloppuna sellasta autoo, että teitä rassaajia ei otettais ees sinne sisälle + teillä tulis linnunlöysät housuun B)


NEEKERITÄHTÄIMEL EN AJAIS METRIÄKÄÄ ELLEI SE OIS SIT 190E 2.5L 16V COSWORTHI.... :)

/E HAEN TOIMIVA KUVA JOSTAI...

This post was edited by KUF on Aug 1 2011 04:36pm
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 1 2011 04:36pm
Quote (KUF @ 2 Aug 2011 01:35)
NEEKERITÄHTÄIMEL EN AJAIS METRIÄKÄÄ ELLEI SE OIS SIT TÄÄ

http://3.bp.***/_FoXyvaPSnVk/TOraxExSpMI/AAAAAAADpSQ/EiNVYLcxjPY/s800/Mercedes%2B190E%2BCosworth%2B0.jpg

190E 2.5L 16V COSWORTHI.... :)


hieno kuva hermanni B)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 1 2011 04:37pm



Quote (mörkötukkaJani)
190E 2,5 16v COSWORTH O AINOO OIKEE VEHE KUVA TULOO KU KERKIÄÄ



Ainoa oikea mersu. Evo2 cossie. B) osuit jälleen siihen kantaan veliseni. Arvostan sinua nyt aiva riatulse paljo. Jani. Olet hieno mies. :hail:

This post was edited by A2K on Aug 1 2011 04:40pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 1 2011 04:40pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 2 Aug 2011 01:36)
hieno kuva hermanni B)


KIITOS

Quote (A2K @ 2 Aug 2011 01:37)
Ainoa oikea mersu. Evo2 cossie. B) osuit jälleen siihen kantaan veliseni. Arvostan sinua nyt aiva riatulse paljo. Jani. Olet hieno mies. :hail:




SIINÄHÄ SELLANE HERKKU ONKI :D

/E ROFL MIKÄ QUOTE ÄIJÄ TEKI 8--D

This post was edited by KUF on Aug 1 2011 04:41pm
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 1 2011 04:41pm
Quote (KUF @ 2 Aug 2011 01:40)
KIITOS



http://i55.tinypic.com/5xvp0o.jpg

SIINÄHÄ SELLANE HERKKU ONKI :D


-_-
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 1 2011 04:42pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 2 Aug 2011 01:41)
-_-


^_^
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 1 2011 04:44pm
Quote (KUF @ 1 Aug 2011 23:42)
^_^


Quote (SeppoTaalasmaa @ 1 Aug 2011 23:41)
-_-


-_-
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 1 2011 04:54pm
Quote (KUF @ 2 Aug 2011 01:40)
KIITOS



http://i55.tinypic.com/5xvp0o.jpg

SIINÄHÄ SELLANE HERKKU ONKI :D

/E ROFL MIKÄ QUOTE ÄIJÄ TEKI 8--D


Quote (KUF @ 2 Aug 2011 01:40)
KIITOS



http://i55.tinypic.com/5xvp0o.jpg

SIINÄHÄ SELLANE HERKKU ONKI :D

/E ROFL MIKÄ QUOTE ÄIJÄ TEKI 8--D


Noku :rofl: hajosin siihe rikkinäiseen linkkiin. Tos o hieno perä kans. Ainoa oikea mersu. B)
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 1 2011 04:54pm
Quote (A2K @ 2 Aug 2011 01:54)
Noku :rofl: hajosin siihe rikkinäiseen linkkiin. Tos o hieno perä kans.  Ainoa oikea mersu. B)


mannemersuhan toi on
Go Back To Suomi Topic List
Prev15859606162210Next
Add Reply New Topic New Poll