Quote (SeppoTaalasmaa @ 2 Aug 2011 01:17)
umad?

en oo ollu helsingissä varmaan 2kk
Miten sä aina luulet et joku ois "mad" sulle. Et sä oo niin tärkee henkilö..

näihinki vastaan ku ei oo parempaa tekemistä. Ku sitä löytyy ni en sulle vastaile. Huonoja trolleja. Se o hieno uuttu jos oot oikeasti päässy ajaan autoa josta tykkäät. Itsekkin olen päässyt ja kivaa oli. Ja tuo mersu on ehkä paljonkin uuempi ku se.. Mut niin paljon halvempikin..