Quote (SaimOz @ 22 Aug 2010 21:58)
Jep suomalaisten perseenreikien on säästettävä omista läskeistään, että saadaan moniosaavia työläisiä suomeen.
Aasialaiset "vinosilmät" on oikeasti moniosaavia, älykkäitä ihania ihmisiä. Toisin kuin neekerit, mustalaiset ja ählämit.