d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev15657585960210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 1 2011 11:52am
Quote (A2K @ Aug 1 2011 08:00pm)
riippuu nokast/nokista. et polttaako putkessa. joissain autoissa vaikka ois 5 tuumane ulostule ei se potki putkeen ollenkaan.

ja poliisil ei ooo mitään sanottavaa. vasta 2001 alkaen pitää olla E-hyväksytty putkisto. B)


kaiha tuon ny pelkkää kaasaria säätämällä saa paukuttamaan ? :O :DD

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 1 2011 12:02pm
Quote (rumpali @ 1 Aug 2011 20:52)
kaiha tuon ny pelkkää kaasaria säätämällä saa paukuttamaan ? :O :DD


nojaa. enemmän se on nokista kii ja ahtokoneis hukkaportista. :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 1 2011 12:04pm
Quote (A2K @ Aug 1 2011 09:02pm)
nojaa. enemmän se on nokista kii ja ahtokoneis hukkaportista. :)


no hyvä on sitten!

-_-


kaasaria räpläämällä saa kans!
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 1 2011 12:15pm
Quote (rumpali @ 1 Aug 2011 21:04)
no hyvä on sitten!

-_-


kaasaria räpläämällä saa kans!


:D saahan sen tietysti vaikka laittamall putkiston virtaamaan tietyllä tavalla tietyillä kierroksilla.

ja jos autossa on "paukku", (eli syötetään bensaseosta pakosarjaan ja räjäytetään se siellä jotta saadaan ahdot pysymään maksimissa vaikka tyhjäkäynnillä) ni se paukkuu ja poksuu jatkuvasti.

ralliaytoissa käytetään sekä useissa ratavehkeissä. ei turboviivettä = sekuntin osia pois vaihteenvaihdosta= enemmän huippuja joka suoralle. mut kaasaria jos räpläät et se rupee paukuttaan konetta, se ei hyödytä ollenkaan, kun taas näissä muissa se paukkuminen on sivuoire kun moottorin tehoa on parannettu. :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 1 2011 12:19pm
Quote (A2K @ Aug 1 2011 09:15pm)
:D saahan sen tietysti vaikka laittamall putkiston virtaamaan tietyllä tavalla tietyillä kierroksilla.

ja jos autossa on "paukku", (eli syötetään bensaseosta pakosarjaan ja räjäytetään se siellä jotta saadaan ahdot pysymään maksimissa vaikka tyhjäkäynnillä) ni se paukkuu ja poksuu jatkuvasti.

ralliaytoissa käytetään sekä useissa ratavehkeissä. ei turboviivettä = sekuntin osia pois vaihteenvaihdosta= enemmän huippuja joka suoralle. mut kaasaria jos räpläät et se rupee paukuttaan konetta, se ei hyödytä ollenkaan, kun taas näissä muissa se paukkuminen on sivuoire kun moottorin tehoa on parannettu. :)


puhuin ladasta koko aika :(

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 1 2011 12:32pm
Quote (rumpali @ 1 Aug 2011 21:19)
puhuin ladasta koko aika :(


niin mäkin. :D oha noita fiiun twincamillä. ja jopa samaisella tekniikalla föönin kaa. :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 1 2011 01:45pm
MEIL OLI JOSKUS AIKOINAA ALKUPERÄNE 1.6 TURBOLAATOKKA 8)....EI O IHA JOKAPÄIVÄNE NÄKY ^^
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 1 2011 03:43pm
Quote (KUF @ 1 Aug 2011 22:45)
MEIL OLI JOSKUS AIKOINAA ALKUPERÄNE 1.6 TURBOLAATOKKA 8)....EI O IHA JOKAPÄIVÄNE NÄKY ^^


:drool:
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 1 2011 03:58pm
Ajoin tossa viikonloppuna sellasta autoo, että teitä rassaajia ei otettais ees sinne sisälle + teillä tulis linnunlöysät housuun B)
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 1 2011 04:03pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 1 Aug 2011 22:58)
Ajoin tossa viikonloppuna sellasta autoo, että teitä rassaajia ei otettais ees sinne sisälle + teillä tulis linnunlöysät housuun B)


Hyppäänkö kyytiin
Go Back To Suomi Topic List
Prev15657585960210Next
Add Reply New Topic New Poll