Quote (Laketrout @ Jul 20 2011 09:15pm)
Lähinnä ihmettelen minkätakia yhessä kuvassa olit "sensuroinu" rekan tekstejä ja toisessa et... SP-Trans siinä taitaa lukea?
joo no. jotakin jäi sotkematta..
Quote (Kapa @ Jul 20 2011 10:56pm)
5-sarjalaiset on perheautoja.
tai ei. iso on tyylikäs.
3 sarja on liian pieni.
Quote (KUF @ Jul 20 2011 10:56pm)
NO HYI HELVETTI....STENALLE VOISI AJAA TOLLA