d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev15556575859458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 20 2010 08:24am
Quote (kerpele @ 20 Aug 2010 17:04)
LOL? Miks ne karhut pitäis lopettaa jos niist on tullu kesyjä ::D Siks ku ne ei enää tapa lenkkeilijöit?


Ei niitä voi päästää luontoon eikä eläintarhoissakaan oo tilaa, paras vaihtoehto on niiden lopettaminen.
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 20 2010 08:27am
Quote (CeePee @ 20 Aug 2010 17:24)
Ei niitä voi päästää luontoon eikä eläintarhoissakaan oo tilaa, paras vaihtoehto on niiden lopettaminen.


Mikäs estää luontoon päästämisen? -_-
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Aug 20 2010 08:30am
Quote (Joonas @ 20 Aug 2010 17:27)
Mikäs estää luontoon päästämisen? -_-


paljon vaivaa eikä ne kuitenkaan siellä selviytyis
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 20 2010 08:31am
Quote (MikkoU @ 20 Aug 2010 17:30)
paljon vaivaa eikä ne kuitenkaan siellä selviytyis


VAIVAA?? LOOOOL! Ja minkäs tähe aikuiset karhut ei pärjäis? :lol:
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Aug 20 2010 08:33am
Quote (Joonas @ 20 Aug 2010 17:31)
VAIVAA?? LOOOOL! Ja minkäs tähe aikuiset karhut ei pärjäis? :lol:


kesy = joku ruokkii niitä eikä ne osaa saalistaa

ja ei niitä siihen kannabisviljelmän alueellekkaan voi jättää jos sieltä niitä takavarikoidaan, ne pitäis kuskaa jonnekki takahelvettiin missä ei olis ihmisiä lähimaillakaan ja sillee
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 20 2010 08:36am
Quote (MikkoU @ 20 Aug 2010 17:33)
kesy = joku ruokkii niitä eikä ne osaa saalistaa

ja ei niitä siihen kannabisviljelmän alueellekkaan voi jättää jos sieltä niitä takavarikoidaan, ne pitäis kuskaa jonnekki takahelvettiin missä ei olis ihmisiä lähimaillakaan ja sillee


Sikäli jos et tiennyt, karhut syö marjoja hyvin pitkälti. Eli onpa taas kovat saalistamiset niitte ruuassa ja sillee.

Ja oha suomessa mettää minne viedä, ja jos ne kerta kesyi on nii eipä ne tee ihmisille mittää pahaa vaiks siin lähel asuski joku. Onhan noissa mettissä parasta aikaakin karhuja jotka ei oo ees kesyi, työ kaupunkilaiset pelkäätte vaa liikaa.

e: täälläki jos karhu kulkis pihan läpi = ei siin mitää, antaa hänen kulkee. Jos kaupungin puiston läpi = hirvee katastrofi! tv juttui äkkii siit ja se ON lopetettava! OMGOMG sehä voi vaiks tehä jotain!!! -_-

e2: @CP, varmana selviisvät mettässä ko veis jonnekki hyvälle paikalle mis on syömistä.

This post was edited by Joonas on Aug 20 2010 08:39am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 20 2010 08:37am
Quote (Joonas @ 20 Aug 2010 17:27)
Mikäs estää luontoon päästämisen? -_-


Ne on kesyjä eikä ne pärjäis luonnossa, se menis eläinrääkkäyksen puolelle ja eläinaktivistit älähtäis.

Ne kuolis luonnossa muutenki ni lopettaminen on paras tapa.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2010 08:39am
Fittuu pöhnäsä noi nallet on 8D

fitut niit oo milää ruokittuu va ne on järsiny kanabist xD
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 20 2010 09:32am
Quote (Joonas @ 20 Aug 2010 17:36)
e2: @CP, varmana selviisvät mettässä ko veis jonnekki hyvälle paikalle mis on syömistä.


Jos ihmiset niitä on ruokkinu koko sen ajan mitä ne on ollu "vartioimassa" noita tiluksia, ni ei ne osais syötävää ettiä.
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 20 2010 09:33am
Quote (CeePee @ 20 Aug 2010 18:32)
Jos ihmiset niitä on ruokkinu koko sen ajan mitä ne on ollu "vartioimassa" noita tiluksia, ni ei ne osais syötävää ettiä.


On karhulla sen verra jo luonnostaanki järkee pääs et ne sen verra osaa ittestää huolehtii. Tuski ne pennusta alkaen on siel ollu, kyl ne muistaa basics.
Go Back To Suomi Topic List
Prev15556575859458Next
Add Reply New Topic New Poll