Eikös topicin ideana ollu kertoa siitä biisistä vähän jotai, jäis nää turhat +1 pois..
Ihan jees biisi, vähä erilaist taas siihe vanhaa nightwishii ku tarja oli, mut sit taas toi biisi toimii paremmi ilma tota lauluu imo, tai toi akka laulaa jotenki liia hennosti toho pelkkään musiikkii verrattuna.

En jaksa nyt ettii sitä instrumental.