d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev15455565758332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 24 2011 12:08pm
Quote (CeePee @ Oct 24 2011 04:05pm)
Rocko vois tykätä

http://www.youtube.com/watch?v=LNL-SSrd1ic


täytyy sanoa etten ennen ole kuunnellu jaydeetä.

suomalainenkin vielä :O

rocko en ole mut diggasin!! :)
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Oct 24 2011 03:40pm


kuunnelkaa tää ja kommentoikaa vähän mitä tykkäätte, on meinaan yhen irl frendin tekemä :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 24 2011 05:03pm
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Oct 25 2011 09:18am
Quote (Paroni @ 25 Oct 2011 00:40)
http://www.youtube.com/watch?v=-HwE087FfV4

kuunnelkaa tää ja kommentoikaa vähän mitä tykkäätte, on meinaan yhen irl frendin tekemä :)


Tollasta perus jumputus musaa(dj splash jne jne), ei oikeen ihmeellisesti iske meikään. Positiivista on biisin nimi itelki täl hetkel kiekko kyseistä tavaraa :D
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Oct 25 2011 12:55pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 26 2011 05:38am
Sattumalta törmäsin Dark Oscillatorseihin, aitoa kamaa :wub:

Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Oct 26 2011 05:39am
Quote (Rzi @ 25 Oct 2011 02:03)
http://pics.kuvaton.com/kuvei/dubstep.jpg


:D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 26 2011 05:45am
Tuosta toinen mielenkiintonen:

€:parempi quality


3:24 -> :wub:

This post was edited by CeePee on Oct 26 2011 05:52am
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Oct 28 2011 03:49pm

O.o
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 28 2011 03:53pm
tän biitin nimi on DIGGOOOOOOOO
Go Back To Suomi Topic List
Prev15455565758332Next
Add Reply New Topic New Poll