Quote (Paroni @ 25 Oct 2011 00:40)
http://www.youtube.com/watch?v=-HwE087FfV4
kuunnelkaa tää ja kommentoikaa vähän mitä tykkäätte, on meinaan yhen irl frendin tekemä

Tollasta perus jumputus musaa(dj splash jne jne), ei oikeen ihmeellisesti iske meikään. Positiivista on biisin nimi itelki täl hetkel kiekko kyseistä tavaraa
