☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev
1
54
55
56
57
58
210
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 49089
Replies: 2090
Track Topic
Laketrout
Member
Posts: 6,226
Joined: Jun 11 2005
Gold
:
7,519.00
#551
Jul 20 2011 12:15pm
Quote (rumpali @ 20 Jul 2011 20:10)
voi vittu en ajanu rannalle ottamaan kuvia!
Lähinnä ihmettelen minkätakia yhessä kuvassa olit "sensuroinu" rekan tekstejä ja toisessa et... SP-Trans siinä taitaa lukea?
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#552
Jul 20 2011 01:50pm
TOLLA PITÄIS ENS KESÄNÄ PÄÄSTÄ PÄRISTELEMÄÄN
Kapa
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold
:
14.91
Warn: 10%
#553
Jul 20 2011 01:56pm
5-sarjalaiset on perheautoja.
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#554
Jul 20 2011 01:56pm
Quote (rumpali @ 19 Jul 2011 15:59)
juu tässä ny muutama kuva autostani
sanokaa toki mitä ootte mieltä
''puhelimen kamera on huono''
http://oi51.tinypic.com/2is9t8o.jpg
http://oi53.tinypic.com/22109d.jpg
http://oi53.tinypic.com/2ninrjs.jpg
NO HYI HELVETTI....STENALLE VOISI AJAA TOLLA
SignoraVecchia
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
3,075.51
#555
Jul 20 2011 02:05pm
Quote (KUF @ Jul 20 2011 09:50pm)
http://i53.tinypic.com/2eftbnl.jpg
http://i51.tinypic.com/1zbe595.jpg
TOLLA PITÄIS ENS KESÄNÄ PÄÄSTÄ PÄRISTELEMÄÄN
HELMI 8sdddddddddddd
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#556
Jul 20 2011 02:08pm
Quote (SignoraVecchia @ 20 Jul 2011 23:05)
HELMI 8sdddddddddddd
TOTTA TURISET...
AINOA TOTA MALLIA REKISTERÖITYNÄ EUROOPASSA
SignoraVecchia
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
3,075.51
#557
Jul 20 2011 02:11pm
Quote (KUF @ Jul 20 2011 10:08pm)
TOTTA TURISET... :) AINOA TOTA MALLIA REKISTERÖITYNÄ EUROOPASSA
no perkules
nappaa kyytiin joku kerta
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#558
Jul 20 2011 02:13pm
Quote (SignoraVecchia @ 20 Jul 2011 23:11)
no perkules
nappaa kyytiin joku kerta
VOIN TOL MUSTAL KOTTEROL TUL HAKEMAA IMPALED NAZARENE PAUHUE :---------D
SignoraVecchia
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
3,075.51
#559
Jul 20 2011 02:17pm
8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#560
Jul 20 2011 05:01pm
Quote (KUF @ 20 Jul 2011 22:50)
http://i53.tinypic.com/2eftbnl.jpg
http://i51.tinypic.com/1zbe595.jpg
TOLLA PITÄIS ENS KESÄNÄ PÄÄSTÄ PÄRISTELEMÄÄN
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
54
55
56
57
58
210
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact