d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev15455565758458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2010 06:59am
Quote (MaSuuuuh @ 19 Aug 2010 14:57)
hahaha, tupakka varmaan turhin asia maan päällä :D tämän on MINUN mielipiteeni


silti on turha käyttää rahaa/aikaa jonkin estämiseksi mikä ei tule loppumaan.

saatanan kukkahattutädit siellä huutelemassa eduskunnassa "RÖÖKI HUUMEET JA ALKOHOLI POIS LAPSILTA; AJATELKAA LAPSIA HURR DURR"
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Aug 19 2010 07:02am
Quote (hartwall @ Aug 19 2010 12:59pm)
silti on turha käyttää rahaa/aikaa jonkin estämiseksi mikä ei tule loppumaan.

saatanan kukkahattutädit siellä huutelemassa eduskunnassa "RÖÖKI HUUMEET JA ALKOHOLI POIS LAPSILTA; AJATELKAA LAPSIA HURR DURR"


Totta. Tupakoinnin ehkäisemiseksi kävisi paremmin mielestäni jos 2. luokalla näytettäisiin niitä tupakoitsijan keuhkoja ja kerrottaisiin että on suuri riski kuolla "ennenaikaisesti" jos tupakoi.

Pienet lapset pelästyisivät lähes 100 varmasti tupakin vaaroja, eikä sitten alottaisi polttamaan! Itse ainakin olisin pelästynyt ( ja niin pelästyinkin sitten joskus 4. luokalla :D )

This post was edited by MaSuuuuh on Aug 19 2010 07:03am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2010 07:04am
Quote (MaSuuuuh @ 19 Aug 2010 15:02)
Totta. Tupakoinnin ehkäisemiseksi kävisi paremmin mielestäni jos 2. luokalla näytettäisiin niitä tupakoitsijan keuhkoja ja kerrottaisiin että on suuri riski kuolla "ennenaikaisesti" jos tupakoi.


parempi olisi kertoa vaan se totuus eli että "te saatte polttaa vasta 18-vuotiaana KOSKA SILLOIN IHMISEN KEHO KESTÄÄ SITÄ PAREMMIN KOSKA KEHITYS VAIHE ON OHI." eikä lähetä jauhamaan sitä iänikuista "TE TULETTE KUOLEMAAN TUOHON AINEESEEN"
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Aug 19 2010 07:19am
Quote (hartwall @ Aug 19 2010 01:04pm)
parempi olisi kertoa vaan se totuus eli että "te saatte polttaa vasta 18-vuotiaana KOSKA SILLOIN IHMISEN KEHO KESTÄÄ SITÄ PAREMMIN KOSKA KEHITYS VAIHE ON OHI." eikä lähetä jauhamaan sitä iänikuista "TE TULETTE KUOLEMAAN TUOHON AINEESEEN"


ja noinhan se nykyäänkin tehdään, ainakin Ylöjärvellä. Ei näytä toimivan ...

This post was edited by MaSuuuuh on Aug 19 2010 07:20am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2010 07:26am
Quote (MaSuuuuh @ 19 Aug 2010 15:19)
ja noinhan se nykyäänkin tehdään, ainakin Ylöjärvellä. Ei näytä toimivan ...


ylöjärveläiset ei oo mun muistikuvien perusteella muutenkaan kovin fiksua porukkaa
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Aug 19 2010 07:27am
Quote (hartwall @ Aug 19 2010 01:26pm)
ylöjärveläiset ei oo mun muistikuvien perusteella muutenkaan kovin fiksua porukkaa


Perus suomalaista nuorisoo... Täällä ei oo kyllä tapahtunu tuhopolttoja tai mitää ikkunoiden rikkomista

Ylöjärveläiset nuoret: ( yleistäen niistä jotka yleensä on pihalla ja eniten näkyvillä ) = Räkiviä kovaan ääneen kiroilevia ja tupakkaa polttavia ja yleensä jonkun julkisen alueen luona että he häiritsevät mahdollisimman monta vanhusta.

This post was edited by MaSuuuuh on Aug 19 2010 07:28am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Aug 20 2010 07:33am
mite ois, että tehään "tuhotaan jonnet ry" ?D:ASDA
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 20 2010 07:53am
Quote (Ankeli @ 20 Aug 2010 16:18)


Ettei olis karhut vähä maistellu lehtiä siinä sivussa
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 20 2010 08:04am
Quote (Ankeli @ Aug 20 2010 03:18pm)


Quote
Liian kesyyntyneet eläimet täytynee nyt kuitenkin lopettaa.


LOL? Miks ne karhut pitäis lopettaa jos niist on tullu kesyjä ::D Siks ku ne ei enää tapa lenkkeilijöit?
Go Back To Suomi Topic List
Prev15455565758458Next
Add Reply New Topic New Poll