Quote (hartwall @ Aug 19 2010 12:59pm)
silti on turha käyttää rahaa/aikaa jonkin estämiseksi mikä ei tule loppumaan.
saatanan kukkahattutädit siellä huutelemassa eduskunnassa "RÖÖKI HUUMEET JA ALKOHOLI POIS LAPSILTA; AJATELKAA LAPSIA HURR DURR"
Totta. Tupakoinnin ehkäisemiseksi kävisi paremmin mielestäni jos 2. luokalla näytettäisiin niitä tupakoitsijan keuhkoja ja kerrottaisiin että on suuri riski kuolla "ennenaikaisesti" jos tupakoi.
Pienet lapset pelästyisivät lähes 100 varmasti tupakin vaaroja, eikä sitten alottaisi polttamaan! Itse ainakin olisin pelästynyt ( ja niin pelästyinkin sitten joskus 4. luokalla

)
This post was edited by MaSuuuuh on Aug 19 2010 07:03am