d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev15354555657210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 19 2011 06:59am
juu tässä ny muutama kuva autostani :)

sanokaa toki mitä ootte mieltä ^_^

''puhelimen kamera on huono''



Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 19 2011 09:01am
perus bemari. nopealta vilkasulta näyttäs olevan ihan hyväs kunnos. :)
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Jul 19 2011 09:11am
Quote (A2K @ 19 Jul 2011 18:01)
perus bemari. nopealta vilkasulta näyttäs olevan ihan hyväs kunnos. :)


ja näyttää tosi nopeelta B)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 19 2011 09:19am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 19 Jul 2011 18:11)
ja näyttää tosi nopeelta B)


no jos se on sun mielipide.... ainakaan ei het osu ruostetta silmään.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 19 2011 12:56pm
Quote (A2K @ Jul 19 2011 06:01pm)
perus bemari. nopealta vilkasulta näyttäs olevan ihan hyväs kunnos. :)


Quote (A2K @ Jul 19 2011 06:19pm)
no jos se on sun mielipide.... ainakaan ei het osu ruostetta silmään.


jjoo ruostetta ei oo miltei yhtää..

mitä nyt täs vasemmal eturenkaan takana oli. mut sekin on paikattu ja massat heitetty päälle :)
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jul 20 2011 08:14am
Quote (rumpali @ Jul 19 2011 03:59pm)
juu tässä ny muutama kuva autostani :)

sanokaa toki mitä ootte mieltä  ^_^

''puhelimen kamera on huono''

http://oi51.tinypic.com/2is9t8o.jpg
http://oi53.tinypic.com/22109d.jpg
http://oi53.tinypic.com/2ninrjs.jpg


hieno on =) itelläni 518 vm 95
mut noista vanteista ite en tykkää itellä saman laiset mutta talvella hienommat tulee alle.
Member
Posts: 465
Joined: May 10 2008
Gold: 0.69
Jul 20 2011 10:19am
Loistava kuvauspaikka.

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 20 2011 10:45am
ei pärise täl hetkel mikää koska oon vararikossa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Jul 20 2011 10:49am
Quote (MukavaSamu @ 20 Jul 2011 19:45)
ei pärise täl hetkel mikää koska oon vararikossa


Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 20 2011 12:10pm
Quote (seija @ Jul 20 2011 07:19pm)
Loistava kuvauspaikka.

http://omglol.kerrolisaa.com/1/10828.jpg


voi vittu en ajanu rannalle ottamaan kuvia! :(
Go Back To Suomi Topic List
Prev15354555657210Next
Add Reply New Topic New Poll