Quote (rumpali @ Jul 19 2011 03:59pm)
juu tässä ny muutama kuva autostani

sanokaa toki mitä ootte mieltä
''puhelimen kamera on huono''
http://oi51.tinypic.com/2is9t8o.jpg
http://oi53.tinypic.com/22109d.jpg
http://oi53.tinypic.com/2ninrjs.jpg
hieno on =) itelläni 518 vm 95
mut noista vanteista ite en tykkää itellä saman laiset mutta talvella hienommat tulee alle.