d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev15253545556210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 14 2011 05:22am
Mun kaveri ajo sen bemmunsa orapihlajaan, aitaan tuli kolo
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 14 2011 07:21am
Tuli coilit tänää käyttikseen. Vois viikonloppuna vaihtaa. B)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 14 2011 11:37am
Menin ja ostin auton!

BMW 520 vm-89 B)

upeessa kunnossa on kyllä. ajettu vaan 180k :O

subbaria konttiin viel

:hail:

kuvei varmaa ens viikol.
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Jul 14 2011 11:58am
Quote (rumpali @ Jul 14 2011 08:37pm)
Menin ja ostin auton!

BMW 520 vm-89 B)

upeessa kunnossa on kyllä. ajettu vaan 180k :O

subbaria konttiin viel

:hail:

kuvei varmaa ens viikol.


paljo makso? :D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 14 2011 12:02pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Jul 14 2011 08:58pm)
paljo makso? :D


1.8k

kesä sekä talvi renkaat.

kattoluukku!

sähkötoimine kuskin ikkuna.

löytyy kuule kaikki herkut :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 15 2011 03:56pm
Onse kivaa vaihtaa laakereita.. Ai että.. <_<
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 15 2011 03:57pm
Quote (A2K @ 16 Jul 2011 00:56)
Onse kivaa vaihtaa laakereita.. Ai että.. <_<


eipä tuo kovin vaikee homma oo vaihtaa dekkiin
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Jul 15 2011 05:14pm
Quote (Rzi @ Jul 16 2011 12:57am)
eipä tuo kovin vaikee homma oo vaihtaa dekkiin


jätkä skeittaa :rofl:
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jul 15 2011 07:26pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Jul 15 2011 11:14pm)
jätkä skeittaa :rofl:


sentää käy ulkona
'nuff said
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 16 2011 01:33am
Quote (Rzi @ 16 Jul 2011 00:57)
eipä tuo kovin vaikee homma oo vaihtaa dekkiin


Joo ei se vaikeeta oo. Sanoinki et o kivaa..
Go Back To Suomi Topic List
Prev15253545556210Next
Add Reply New Topic New Poll