☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev
1
52
53
54
55
56
210
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 49078
Replies: 2090
Track Topic
TradeShop
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#531
Jul 14 2011 05:22am
Mun kaveri ajo sen bemmunsa orapihlajaan, aitaan tuli kolo
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#532
Jul 14 2011 07:21am
Tuli coilit tänää käyttikseen. Vois viikonloppuna vaihtaa.
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#533
Jul 14 2011 11:37am
Menin ja ostin auton!
BMW 520 vm-89
upeessa kunnossa on kyllä. ajettu vaan 180k
subbaria konttiin viel
kuvei varmaa ens viikol.
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#534
Jul 14 2011 11:58am
Quote (rumpali @ Jul 14 2011 08:37pm)
Menin ja ostin auton!
BMW 520 vm-89
upeessa kunnossa on kyllä. ajettu vaan 180k
subbaria konttiin viel
kuvei varmaa ens viikol.
paljo makso?
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#535
Jul 14 2011 12:02pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Jul 14 2011 08:58pm)
paljo makso?
1.8k
kesä sekä talvi renkaat.
kattoluukku!
sähkötoimine kuskin ikkuna.
löytyy kuule kaikki herkut
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#536
Jul 15 2011 03:56pm
Onse kivaa vaihtaa laakereita.. Ai että..
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#537
Jul 15 2011 03:57pm
Quote (A2K @ 16 Jul 2011 00:56)
Onse kivaa vaihtaa laakereita.. Ai että..
eipä tuo kovin vaikee homma oo vaihtaa dekkiin
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#538
Jul 15 2011 05:14pm
Quote (Rzi @ Jul 16 2011 12:57am)
eipä tuo kovin vaikee homma oo vaihtaa dekkiin
jätkä skeittaa
pristine
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 100%
#539
Jul 15 2011 07:26pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Jul 15 2011 11:14pm)
jätkä skeittaa
sentää käy ulkona
'nuff said
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#540
Jul 16 2011 01:33am
Quote (Rzi @ 16 Jul 2011 00:57)
eipä tuo kovin vaikee homma oo vaihtaa dekkiin
Joo ei se vaikeeta oo. Sanoinki et o kivaa..
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
52
53
54
55
56
210
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact