erittäin hyvää hardstyleä tuo lähettiläs
ite kiristän hieman tahtia ja laitan noize suppressiria peliin.
http://www.youtube.com/watch?v=bCziUzuL4P4ei niin hyvä kun edelliset, mut kyl tän parissa svengaa.
This post was edited by Rocko on Sep 16 2011 06:47am