d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev1505152535455Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 31 2011 04:22pm
Quote (SPUG @ 1 Nov 2011 00:33)
jeeeeeees

itemit vaultissa ja päivät loppunu <_<


perus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Nov 3 2011 03:58pm
http://forums.d2jsp.org/user.php?c=3&i=407543&m=1

ostakkee, sanokaa mitä haluutte ja voidaa kattoo noit suomihintoja
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Nov 3 2011 04:00pm
Quote (Artus @ 3 Nov 2011 21:58)
http://forums.d2jsp.org/user.php?c=3&i=407543&m=1

ostakkee, sanokaa mitä haluutte ja voidaa kattoo noit suomihintoja


voin ottaa noi vastaan ofc :)
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Nov 3 2011 04:02pm
Quote (PMS @ 4 Nov 2011 00:00)
voin ottaa noi vastaan ofc :)


saat kaiken minkä pystyt ostamaan
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Nov 3 2011 04:06pm
Quote (Artus @ 3 Nov 2011 22:02)
saat kaiken minkä pystyt ostamaan


kaikki vs 1fg?
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Nov 3 2011 04:09pm
Quote (PMS @ 4 Nov 2011 00:06)
kaikki vs 1fg?


sähän olet locked.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Nov 3 2011 04:10pm
Quote (Artus @ 3 Nov 2011 22:09)
sähän olet locked.


niin olenkin :(
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 4 2011 03:05pm
jee jee. 48lvl. :p
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Nov 4 2011 03:31pm
tuol on XIV ice 150+ee vs 600 fg MP:llä

omasta mielestä näyttää erittäin halvalta ja vois myydä korkeempaan hintaan uudestaan, en lupaa kuitenkaan mitään

ite ostaisin jos olis rahaa.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 4 2011 04:04pm
itellä ei oo yhtäkään kolikkoa enää. kaikki o holdia-.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1505152535455Next
Add Reply New Topic New Poll