d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev15051525354210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 24 2011 09:31am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 24 2011 09:33am
Quote (Rumilus @ 19 Jun 2011 22:27)
Kyl se kunnon amistykki pitää olla et puol kaupunkia kuulee sen jytkeen, ei niit naisia muute irtoo.


:rofl: vituttaa vaa ne rämisevät pillurallin vetäjät
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 24 2011 10:55am
itekki kävin tänää tallil kaaria väkertämäs lähemmäs valmista. B) juhannuksen kunniaks, B)


Quote (Rzi @ 24 Jun 2011 18:33)
:rofl: vituttaa vaa ne rämisevät pillurallin vetäjät


niinpä. nolottaa oikeen. siks me laitettiin meijä autoon 10 tollasta laatikkoa:

http://www.focusacoustics.com/new/shop/?p=productsMore&iProduct=36&sName=vaimennusmatto
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 27 2011 02:12am
Tänää jatkuis taas. B) vois vaikka kuitutöitä tehä vähä.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 27 2011 05:16pm
Quote (A2K @ 19 Jun 2011 20:11)
Jos yläpäälle et laita vahvaria ni iha viien kympin setit riittää. Ja nykypäivänä viiel kympil saa iha hyvääki. Ja uos bassoja laittaa ni vahvari ofc. Et tee bassokaijuttimil mitään ilma vahvaria.


yläpäälle?? :O minkä merkkisii kannattaa olla


paljo basso+vahvari tois lisähintaa, joku 300e? paljo kuluttaa wattei sellanen normi basso, ei luukutusbasso
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Jun 27 2011 06:43pm
Quote (MikkoU @ 28 Jun 2011 02:16)
yläpäälle?? :O  minkä merkkisii kannattaa olla


paljo basso+vahvari tois lisähintaa, joku 300e? paljo kuluttaa wattei sellanen normi basso, ei luukutusbasso


heh, halpis paskaa :D

itellä meni 1600euroo poppivehkeisii ^_^
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 27 2011 07:45pm
Quote (Kapa @ 28 Jun 2011 03:43)
heh, halpis paskaa :D

itellä meni 1600euroo poppivehkeisii ^_^


heh, halppis paskaa. itellä laitteiston arvo yli 4000€ yhessä autossa. ^_^

Quote (MikkoU @ 28 Jun 2011 02:16)
yläpäälle?? :O minkä merkkisii kannattaa olla


paljo basso+vahvari tois lisähintaa, joku 300e? paljo kuluttaa wattei sellanen normi basso, ei luukutusbasso


niin, yläpää = diskantti, keskiääni, midbasso.

jos haluaa tukevoittaa ääntä bassolla, ni yks halpa ratkasu on laittaa kunnollinen erillissarja jossa jykevä midi, ja sille vahvari. ja vahvistaa kunnolla se kiinnitys ja eristää vaimennusmatolla sen ympäristö. esim jos ovessa, ni koko ovi vuorata sisältä vaimennusmatolla.

mut e vaatii vähän kokemusta sit tehä.
mutta mutta. jos joku halppis basso + vahvari tukemaan ääntä, ja sillai ettei sun tartte pönttöä tehä,
http://www.audioimport.fi/?tuotteet&tuote=633&teksti=GZUB800ACT

halpa+helppo
http://www.autostudio.fi/pakettitarjoukset/subbaripakettitarjoukset/bassopaketti-05.html

toine halpa+helppo valmispaketti:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=53624843&f=192&o=500



noi on siis 5 minsan ettimisel, 300€ budjetil, ja mahollisimman helppo asenteisia.


:)

This post was edited by A2K on Jun 27 2011 07:46pm
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 28 2011 04:35am
Quote (Kapa @ 28 Jun 2011 03:43)
heh, halpis paskaa :D

itellä meni 1600euroo poppivehkeisii ^_^


sä ootki tyhmä kakara joka törsää isin loputonta lompakkoa
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jun 28 2011 07:24am
Quote (Kapa @ Jun 28 2011 02:43am)
heh, halpis paskaa :D

itellä meni 1600euroo poppivehkeisii ^_^


Haha, halpis paskaa.

Osta auto jossa on jo valmiiksi hyvä äänentoisto niin ei tarvitse erikseen mitään poppeja ostaa.

Nimimerkillä Bose audio autossa.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 28 2011 07:31am
Quote (ambid @ 28 Jun 2011 16:24)
Haha, halpis paskaa.

Osta auto jossa on jo valmiiksi hyvä äänentoisto niin ei tarvitse erikseen mitään poppeja ostaa.

Nimimerkillä Bose audio autossa.


Olet oikeas.
Paitsi jos harrastaa ja haluaa vieläki parempaa. Sit ois dls ja ground zero.
Go Back To Suomi Topic List
Prev15051525354210Next
Add Reply New Topic New Poll