Quote (Finnish @ 30 May 2012 21:06)
Viidestuhannesposti tässä topicissa

aika monta laitettu, mutta tylsä topic.

gz
Quote (PMS @ 30 May 2012 16:19)
#5000 kommentti

ja tää o kyllä tosi huono...
itseasias 4999s kommentti mut 5000 postausta yhteensä
pistin

JM:lle tähän topicciin, joku muu saa tehä uuden
