☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev
1
49
50
51
52
53
55
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8482
Replies: 545
Track Topic
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#501
Oct 29 2011 01:28pm
Quote (Paroni @ 29 Oct 2011 22:20)
miekka se olla pitää
sillä menis näppärästi samuraiki putkee
joo niin ne puhuu monet.
mut tykästyin toho kirveeseen.
ku en ikinä pääse ovesta läpi kuitenkaa
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#502
Oct 29 2011 01:41pm
Quote (A2K @ 29 Oct 2011 22:28)
joo niin ne puhuu monet.
mut tykästyin toho kirveeseen.
ku en ikinä pääse ovesta läpi kuitenkaa
sama fiilis sitä oli mullaki ku hommasin club setin aikanaa
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#503
Oct 29 2011 02:07pm
Quote (Paroni @ 29 Oct 2011 22:41)
sama fiilis sitä oli mullaki ku hommasin club setin aikanaa
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#504
Oct 29 2011 03:23pm
daggerit + axet...
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#505
Oct 29 2011 04:46pm
Quote (sipuli @ 30 Oct 2011 00:23)
daggerit + axet...
This.
imagomaisteri
Member
Posts: 14,888
Joined: Feb 18 2006
Gold
:
332.92
Trader:
Trusted
#506
Oct 29 2011 11:46pm
Sama se millä alussa mättää, ainoo kriteeri pitäs olla se jolla saa parasta tulosta, myöhemmin ehtii hifistellä.
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#507
Oct 30 2011 06:35am
noni haluuks joku ostaan ton mailan?
ite vedän feederin aina casteril ja jos ny joskus pääsen sen mq läpi, ei mailalla tee silloinkaa mitään
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#508
Oct 30 2011 07:32am
Quote (Artus @ 30 Oct 2011 15:35)
noni haluuks joku ostaan ton mailan?
ite vedän feederin aina casteril ja jos ny joskus pääsen sen mq läpi, ei mailalla tee silloinkaa mitään
muuten melkee voiski mut mun lvl 40 maila on parempi
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#509
Oct 31 2011 12:55am
45lvl. Pikkuhiljaa.
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#510
Oct 31 2011 03:33pm
jeeeeeees
itemit vaultissa ja päivät loppunu
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
49
50
51
52
53
55
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact