Quote (MikkoU @ Jun 19 2011 02:46pm)
olis samaa toivetta kun raztamanil eli autoon taakse sivukoppiin jotai kajareita
en tiiä onks normi hinta niille 50e vai 250e zibale eli voi pistää ihan oman näkemyksen mukaan keskitasoa
en mitää jäätävää poppivaunua oo tekemäs nii sellaset normit on ihan ok.
vahvarii ei tuu väliin eikä mitään 500w basareita. joku basso kuiteski olis jeez.
Kyl se kunnon amistykki pitää olla et puol kaupunkia kuulee sen jytkeen, ei niit naisia muute irtoo.