Quote (TR0LLFACE @ Jan 5 2015 04:00pm)
Ai paska jauhaja tuli takasi

Aattelin jo et oot menny viiltelee ittees vessaa ku katosit täält eile illalla
Joo tosi harmi ku et oo ottanu " pics " taltee
Ai Gin se nimi oli, no polakki koodi paska mikä paska, ei se nimi sitä muuta

Et tosin tainnu koodeillakaa voittaa minuu Druidillas, oliko se siun Townlife % jtn 30 tms

Ja ite en muista muuta ku siun Assaa ja Necea laitettii peppuu Moorissa, ja siun uPod oli niin läppä, ainekii Hdinina.. Se FoH lock rävellykses oli jtn nii säälittävää

Möitkös sen BB viel alihintaa kyynel poskella ku et pärjännykkää

Jaksa enää muistaa

En voittanut sua koskaan DuDulla koska siirryit pvm:än pariin (minne kuuluitkin)
Mutta kiva kun olet pallisi löytänyt ja mennyt nyt takasin pvp sceneen kun kaikki muut on lopettanut

Oon kuullut aika kultaa muistot- sanonnasta mutta sulla se menee aivan uudella asteelle, sä olit ns. "moor koira"- istuit kyllä kiltisti ja annoit käskystä tassua ja aina lähdit pois n. 50x nk jälkeen

Nää hacks- syytökset on kyllä täyttä kultaa, ei ole mun vika että sun kädet on hitaat kun +60 v reumapotilaalla :rofl:
Ja jos buildeista puhutaan niin en kyllä ikinä käsittänyt mihin tarkotukseen se sun 0fcr gf/bvc viritelmä oli tehty, sillä et kyllä saletisti saanu traviakaan clearattua.
Mitä mun itemeihin tulee, lopetin d2 kun kasasin uuden koneen, donosin kaiken mitä mulla on ranskalaiselle kiltalaiselle joka on todnäk pistänyt sua pulkkaan munkin puolesta enemmän kun tarpeeksi publissa.