Quote (Speedparts @ 16 Jul 2013 04:20)
miten voi olla mahollista et 15+v pojat kattelee jotain japanilaisia piirrettyjä jossa ei ees oo tekstityksiä, ja jos tuutte nyt väittään että ymmärrätte kaiken mitä niis puhutaan ni suksikaa vittuun
ja sehän on heti sulta pois eikös
ontopicciin
en ite kato animee mut juuh antaa muitten olla ja tehä sitä mistä ne ite diggaa
This post was edited by Napi on Jul 17 2013 06:03am