Quote (EreKaiser @ 31 Jan 2013 19:24)
Salilla 4 kertaa viikos, tv-sarjoja (dexter menossa), tietokone- ja ps2 pelejä pelailen.. vaikka mitä tekemistä!
huh! mulla 5 kertaa minimissää ja kans mm. dexter menossa :--DD
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 31 Jan 2013 19:03)
vois kyl lähtä ulkomaille duunii heti ekast sänssist
johki matalan verotuksen luvattuun maahan...D
Quote (SekavaSamu @ 31 Jan 2013 19:09)
olis kyl kiva päästä töihi ulkomaille. Näkis vähä mitä siel tehää toisin. Ainakin suomessa raksalla mestarit
aina iha kujal ja tulee sotkee töitä ylimääräsellä hyssytyksellä. Työt tehdään usein myös sillai et vie mahd paljo aikaa.
kai se on muuallakin tällästä

ei se niin hienoo ollu ainakaa itä-saksan puolella. palkkaa ei juuri makseta ja sua pidetään iha ala-arvosena.