d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kun Ootte Työttömiä
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 31 2013 11:09am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ Jan 31 2013 06:03pm)
vois kyl lähtä ulkomaille duunii heti ekast sänssist
johki matalan verotuksen luvattuun maahan...D


olis kyl kiva päästä töihi ulkomaille. Näkis vähä mitä siel tehää toisin. Ainakin suomessa raksalla mestarit
aina iha kujal ja tulee sotkee töitä ylimääräsellä hyssytyksellä. Työt tehdään usein myös sillai et vie mahd paljo aikaa.

kai se on muuallakin tällästä :D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 31 2013 11:10am
Quote (SekavaSamu @ Jan 31 2013 08:09pm)
olis kyl kiva päästä töihi ulkomaille. Näkis vähä mitä siel tehää toisin. Ainakin suomessa raksalla mestarit
aina iha kujal ja tulee sotkee töitä ylimääräsellä hyssytyksellä. Työt tehdään usein myös sillai et vie mahd paljo aikaa.

kai se on muuallakin tällästä :D


joo, mut itä-euroopassa voi iha hyvi olla viel kännissä sen päälle
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 31 2013 11:21am
Quote (Gastly @ Jan 31 2013 06:10pm)
joo, mut itä-euroopassa voi iha hyvi olla viel kännissä sen päälle


Hyi vittu kännis on pereestä olla töis. varsinki pienis nousuis... Alkaa tekee iha muuta ku duunia sillo.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jan 31 2013 11:24am
Salilla 4 kertaa viikos, tv-sarjoja (dexter menossa), tietokone- ja ps2 pelejä pelailen.. vaikka mitä tekemistä!
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jan 31 2013 07:23pm
Kuukauden oon ollu työttömänä työpaikanvaihdon takia.. sen ajan join viinaa kavereiden kanssa vähintään 3-4 kertaa viikosta.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 31 2013 08:07pm
Quote (EreKaiser @ 31 Jan 2013 19:24)
Salilla 4 kertaa viikos, tv-sarjoja (dexter menossa), tietokone- ja ps2 pelejä pelailen.. vaikka mitä tekemistä!


huh! mulla 5 kertaa minimissää ja kans mm. dexter menossa :--DD

Quote (Vaakasuoratislaaja @ 31 Jan 2013 19:03)
vois kyl lähtä ulkomaille duunii heti ekast sänssist
johki matalan verotuksen luvattuun maahan...D


Quote (SekavaSamu @ 31 Jan 2013 19:09)
olis kyl kiva päästä töihi ulkomaille. Näkis vähä mitä siel tehää toisin. Ainakin suomessa raksalla mestarit
aina iha kujal ja tulee sotkee töitä ylimääräsellä hyssytyksellä. Työt tehdään usein myös sillai et vie mahd paljo aikaa.

kai se on muuallakin tällästä :D


ei se niin hienoo ollu ainakaa itä-saksan puolella. palkkaa ei juuri makseta ja sua pidetään iha ala-arvosena.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 31 2013 09:47pm
Quote (Elmeri @ Feb 1 2013 04:23am)
Kuukauden oon ollu työttömänä työpaikanvaihdon takia.. sen ajan join viinaa kavereiden kanssa vähintään 3-4 kertaa viikosta.


joo siis kandee ehottomasti kehittää jonkin sortin päihdeongelma
aika menee paljo rattosammi
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Feb 3 2013 08:59am

"Maanantai: ei mittään,
Tiistai: ei mittään,
Keskiviikko, torstai: ei mittään.
Perjantai: ei mittään,
Lauantai: ei mittään,
Sunnuntai: ei siitäkään mittään."

"Kun minä olen työtön ja sinä olet työtön,
Mut mehän ei ollakaan mittään.
Länteen taikka ittään, me ei olla mittään,
Kun kukaan ei tee millekään mittään."
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 3 2013 09:19am
kohta ei tarvi olla työtön 2 vuoteen. kai sitä pitää mennä liittoo ja sitko tuo työmaa loppuu, ni keskittyä sluibaamisee.
vähä säästöjä kasaa ja sit ulkomaille.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 3 2013 09:34am
Quote (SekavaSamu @ 31 Jan 2013 19:21)
Hyi vittu kännis on pereestä olla töis. varsinki pienis nousuis... Alkaa tekee iha muuta ku duunia sillo.


KRAPULA NOUSUS VIINAPULLO MUKANA TÖIS.....PARI KERTAA HEITTÄNY PURJOT HITSAUSKONEE JA SEINÄN VÄLII ::::: D
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll