Quote (Gastly @ Feb 6 2013 06:07pm)
kyllä se on sen arvosta
todellaki. Mun mielestä noi ei oo mitenkää epämukavia. Yks kiva on kans ku kattoo elokuvaa ja huomaamatta nosuee vitusti liia nopeeta ja
lähtee kävelee vessaa / juomaa. jalat spaghettia ja aivoissa tapahtuu kummia. Näkyy ties mitä kuvioita ja hetken aikaa iha retardi olo.