Quote (Masterofpatonki @ 22 Jan 2013 07:22)
Taitaa kavereilla olla asenteessa vikaa
Se et jos lähestyy yökerhon ovea 4 kaverin kanssa ja käyttäydytte ku korkeasaaresta karannu apinaluma ni mitä luulette, et käy?
This post was edited by SK7 on Jan 22 2013 02:05am