d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Helevettiä > Tää Suomi Tekee
Prev1456
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 22 2013 01:58am
Quote (Masterofpatonki @ 22 Jan 2013 07:22)
Taitaa kavereilla olla asenteessa vikaa

Se et jos lähestyy yökerhon ovea 4 kaverin kanssa ja käyttäydytte ku korkeasaaresta karannu apinaluma ni mitä luulette, et käy?

This post was edited by SK7 on Jan 22 2013 02:05am
Member
Posts: 91
Joined: Jan 23 2013
Gold: 0.00
Jan 23 2013 04:40am
oMNOM
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 23 2013 03:48pm
Quote (Kasvisrasva @ Jan 23 2013 01:40pm)
oMNOM


ebin :D
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=548521
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll