d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D-word > (siis Hä?)
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 14 2013 02:13pm
Quote (Gastly @ 14 Jan 2013 23:04)
äläkä yritä minkään muunkaan sortin akateemista uraa
faktat on faktoja, eikä musta-tuntuu oo todiste mistään

Musta-tuntuu ei olekkaan fakta. Mutta asia jonka on itse kokenut todeksi ja asia jonka moni muu on kokenut todeksi samalla tavalla on fakta. Ja kun tähä asiaan joku tulee jotain sönköttämään ilman omaa kokemusta, kirjatiedon perusteella mikä on kirjoitettu "tieteellisillä aivoilla" ilman omaa kokemusta ni.. Aika moni poistaa aseestaan varmistimen. Puhun nyt siis addiktioista ja addiktio aineista ja addiktioiden hoidosta. en nikotiinin rännäyksestä mikä on aika teoriaa.

This post was edited by SK7 on Jan 14 2013 02:29pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 14 2013 02:17pm
Quote (Pomppeli @ 14 Jan 2013 23:08)
Jossain aiemmassa topicissa pari viikkoa sitten sanoit, että kaikki muut on kokeiltu paitsi suonensisäiset.

Taitaa olla niin, että oot pari kertaa päässy tässä joulun aikoihin lokittamaan savuja ja oot aivan hurmoksessa täällä.


Tai sit koitin antaa itestäni vähä putsimman kuvan mitä oikeesti oon. Se että iha nistiks leimataa ei oo kivaa
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 14 2013 02:18pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 11:13pm)
Ja kun tähä asiaan joku tulee jotain sönköttämään ilman omaa kokemusta, kirjatiedon perusteella mikä on kirjoitettu "tieteellisillä aivoilla" ilman omaa kokemusta ni..


sä et taida ihan ymmärtää miten toi lääketieteellinen käsitys tästä on syntynyt
vai onko sulla paljonki kokemusta siitä miten nikotiinin rännittämisestä kuolee

This post was edited by Gastly on Jan 14 2013 02:18pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 14 2013 02:25pm
Quote (Gastly @ 14 Jan 2013 23:18)
sä et taida ihan ymmärtää miten toi lääketieteellinen käsitys tästä on syntynyt
vai onko sulla paljonki kokemusta siitä miten nikotiinin rännittämisestä kuolee


No jos nyt se nikotiinin rännitys sit vaik jätetää. Et taida uskoa enneku joku 0,8mg puhdasta nikotiinia suoneen injektoi. Asia on vaan niin, että jos tapetoit itseesi 30kpl nikotiini laastareita joissa vahvuus on 21mg et vältämättä kuole( ei noi apteekissa niin yksinkertasta itsemurha lääkettä myy) yhdestä tupakasta on lähes mahdotonta suodattaa ulos 0,8mg puhdasta nikotiinia ja vetää se ruuttaan. Mutta jos sen pystyy tekemään ja piikin suoneen laittaa ja männän pohjaan lyö lähtee henki. Sitä ei mainosteta samasta syystä kun ei mainosteta mustesuihkutulostimen musteen juontia.

This post was edited by SK7 on Jan 14 2013 02:26pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 14 2013 02:39pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 11:25pm)
yhdestä tupakasta on lähes mahdotonta suodattaa ulos 0,8mg puhdasta nikotiinia ja vetää se ruuttaan.


ota tupakka, heitä veteen likoomaan pariks tunniks ja sitte haihdutat veden pois

Quote (SK7 @ Jan 14 2013 11:25pm)
Mutta jos sen pystyy tekemään ja piikin suoneen laittaa ja männän pohjaan lyö lähtee henki.


ei

This post was edited by Gastly on Jan 14 2013 02:39pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 14 2013 03:52pm
Quote (Gastly @ 14 Jan 2013 23:39)
ota tupakka, heitä veteen likoomaan pariks tunniks ja sitte haihdutat veden pois



ei


Okke. Eli lääkäri joka on erikoistunut sydän- ja verisuoni sairauksiin jauho paskaa. Selvä. Kysyin mitä nikotiini aiheuttaa tupakassa muuta kun riippuvuuden. oli vastaus: "Nikotiinin haitat tupakassa on niin pienet verrattuna kaikken muuhun paskaan mitä se tupakka sisältää, että siintä en olisi huolissaan. Jos vedät 50 kessua putkeen kuolet ennemmin häkä myrkytykseen kuin nikotiinin yliannostukseen. Noin hypoteettisesti kuitenkin yhden punaisen savukkeen sisältämä puhdas nikotiini tappaa aikuisen ihmisen jos sen injektoi suoraan veren kiertoon" Se on niin vitun hyvä ku tiiät paremmin kuin lääkäri joka on aihettaan tutkinut.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 14 2013 04:29pm
Quote (SK7 @ Jan 15 2013 12:52am)
Okke. Eli lääkäri joka on erikoistunut sydän- ja verisuoni sairauksiin jauho paskaa. Selvä. Kysyin mitä nikotiini aiheuttaa tupakassa muuta kun riippuvuuden. oli vastaus: "Nikotiinin haitat tupakassa on niin pienet verrattuna kaikken muuhun paskaan mitä se tupakka sisältää, että siintä en olisi huolissaan. Jos vedät 50 kessua putkeen kuolet ennemmin häkä myrkytykseen kuin nikotiinin yliannostukseen. Noin hypoteettisesti kuitenkin yhden punaisen  savukkeen sisältämä puhdas nikotiini tappaa aikuisen ihmisen jos sen injektoi suoraan veren kiertoon" Se on niin vitun hyvä ku tiiät paremmin kuin lääkäri joka on aihettaan tutkinut.


pitääkö mun tehä sulle joku havainnollistava kuva jotta sä ymmärrät et paljonko on 1 ja paljonko 40 on
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 14 2013 07:59pm
SK7 aivopesty
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 14 2013 10:31pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 10:17pm)
Tai sit koitin antaa itestäni vähä putsimman kuvan mitä oikeesti oon. Se että iha nistiks leimataa ei oo kivaa


Noniin, tulihan se totuus sieltä. Olet joku helvetin nisti ja täällä psykoosissa jauhat paskaa.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 14 2013 10:49pm
Quote (ambid @ Jan 15 2013 07:31am)
Noniin, tulihan se totuus sieltä. Olet joku helvetin nisti ja täällä psykoosissa jauhat paskaa.


ootko viel kui kaua siel sivaris?
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll