Quote (SK7 @ 15 Jan 2013 21:37)
Ja siksi, että juuri se ev.lut. mikä jo ala-asteella käydään ni tuntuu jotenkin luontevalta uskoa. En pysty selittämään tai kertomaan mikä,tai mitä se Jumala on, mutta uskon silti
mitä sä oot niil uskonnon tunneilla sit tehny ? mä en oo ollu yhelläkää ja pystyn selittään mikä jumala on.
mitä pidemmälle tiede menee sitä enemmän kristinuskon opit on bullshittiä