Quote (do_NaUKI @ Jan 4 2013 02:56am)
hinnat noussu? jos katot esim tietokoneita, puheimia, kameroita, hinnat on tipppunu aivan vitusti. se siitä, itku tulee ku kännykän ja kameran hinta tippunu 1/100 osaan 20-vuodessa ja samassa 20 vuodessa maitopurkin hinta noussu 0,20 sentillä? lolz.
ja joo, oon aivan vitun köyhä mut asiat on silti hyvin jos vertaa monee muuhun paikkaan, oon käyny maissa missä
ihmiset oikeesti näkee nälkää ja suomessa kaikkein köyhimmätkin juipit on ylipainosia. se siitä köyhyydestä sit.
ainii, äänestin myös soinia.
Ai miksikö tippunut? koska nykyään EI TEHDÄ KESTÄVÄÄ, vaan sellasta mikä menee paskaks takuuajan umpeuduttua ja näin saadaan lammas ostaan uus iphone.
jos tulis pränikkä "älypuhelin" mikä kestää sen 10-15 vuotta nii ko toi mun nokia, niin totta vitussa ostasin sellasen. en vaan halua pistää rahojani turhanpäiväseen paskaan.
Quote (Masterofpatonki @ Jan 4 2013 05:23am)
Nii nii, kannattaaha nyt oma korsi kantaa kekoon, tasottamaan tilastoja, laittomilla.
mistä nää sellase kuvitelman oot päähäs saanu et humehia käyttävät olisin veteliä / tyhjäntoimittajia? Perustele mulle jotenkin järkevästi, miksi
huumeita käyttävä ihminen on jotenkin huonompi kun esim streittari ? Kyl mä sen ymmärrän, että jengi ei digaa subu- tai pirinisteistä, mutta
että joku vihaa myssypäätä tai jotai joka sillontällön laajentaa tajuntaansa psykedeeleillä... en pygee ymmärtää.
BTW on ihan turha edes puhua tai yrittää valistaa ketään huumeista, jos et niistä ite vitun vertaa tie tai ole edes koittanut.
This post was edited by MukavaSamu on Jan 4 2013 08:00am