d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Haistakaa Kaikki Vittu > T Yle
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Jan 3 2013 02:37pm
Quote (CeePee @ 3 Jan 2013 22:34)
Mitenhän tääki lanka käänty turhasta verosta ihmisten koulutustasoon ja tuloihin?


koska amikset ei osaa argumentoida

t. yliopistolainen
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 3 2013 02:38pm
Quote (Exoduster @ 3 Jan 2013 23:37)
koska amikset ei osaa argumentoida

t. yliopistolainen


MITÄ SE ARGUMENTOINTIIN LIITTYY VITU UUNO?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 3 2013 07:44pm
Quote (Exoduster @ 3 Jan 2013 23:37)
koska amikset ei osaa argumentoida

t. yliopistolainen


Amikset ei jauha paskaa, ne panee, panomiehet panee.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 3 2013 07:56pm
Quote (MukavaSamu @ Jan 3 2013 03:09pm)
mitä nää horiset?  Huumeen ja päihteen ainut ero on LAKI, se määrittää, mikä substanssi on ja ei oo huume. Voin luvata sulle, että tässä maassa on VITUSTI enemmän
ihmisiä jotka on alkoholin, bentsojen ja opiaattien veltoks vetämiä, KUN esimerkiks näitten niin sanotuiden "huumeiden".



Köyhä? Tottavitussa mä olen köyhä, kun elän pahoinvointivaltiossa, missä raha liikkuu sinne missä sitä on jo vitusti, ja niiltä kellä sitä on vähän,
otetaan sekin pois.  Sun puheista taas selkeesti huomaa, että oot sikarikas. kerro toki miten teit omaisuutes. Toisaalta ei mua kiinnosta vittuakaa ni jätä vaan vastaamatta :D

Mitä hyötyä? jumalauta jokainen työssäkäyvä ihminen on euroon liittymisen jälkeen rutissu, että vitun kallista ja suunta kohti helvettiä.

Sä tietysti oot kattonu UUTISIA ja niis on kerrottu, että euro on hyvä, suomi pelastuu... ja lampaan lailla uskot jokasen valheen.


hinnat noussu? jos katot esim tietokoneita, puheimia, kameroita, hinnat on tipppunu aivan vitusti. se siitä, itku tulee ku kännykän ja kameran hinta tippunu 1/100 osaan 20-vuodessa ja samassa 20 vuodessa maitopurkin hinta noussu 0,20 sentillä? lolz.
ja joo, oon aivan vitun köyhä mut asiat on silti hyvin jos vertaa monee muuhun paikkaan, oon käyny maissa missä ihmiset oikeesti näkee nälkää ja suomessa kaikkein köyhimmätkin juipit on ylipainosia. se siitä köyhyydestä sit.

ainii, äänestin myös soinia.

This post was edited by do_NaUKI on Jan 3 2013 07:56pm
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jan 3 2013 10:23pm
Quote (MukavaSamu @ Jan 3 2013 03:09pm)
mitä nää horiset?  Huumeen ja päihteen ainut ero on LAKI, se määrittää, mikä substanssi on ja ei oo huume. Voin luvata sulle, että tässä maassa on VITUSTI enemmän
ihmisiä jotka on alkoholin, bentsojen ja opiaattien veltoks vetämiä, KUN esimerkiks näitten niin sanotuiden "huumeiden". .


Nii nii, kannattaaha nyt oma korsi kantaa kekoon, tasottamaan tilastoja, laittomilla.

Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jan 3 2013 11:57pm
Liityn poliittiseen keskusteluunne.

Kahen kilon jytky.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 4 2013 04:24am
Quote (Rupsu @ 3 Jan 2013 23:18)
Ainoastaan MukavaSamu kirjoitti retorisia kysymyksiä vastaukseksi aikaisempaan kirjoitukseeni. En vaivautunut vastaamaan niihin, koska katsoin niiden johtavan ainoastaan juupas-eipäs-keskusteluun.

Jos sä jotenki loukkaannuit siitä ettet saanu huomiota, niin voin vastata sun "vastineeseen" nyt. :)



Ok.

ois vaa tullu seinä vastaa. hävisit väittelyn enneku alotit sen
amikset 10
lukio 0
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jan 4 2013 07:28am
Tuttavapiiristä löytyy yliopiston käyneitä mm. matikan opettajia eikä ne kyllä mitään älykkäitä tai fiksuja ole.
Osaavat vain sen todella hyvin mitä ovat opiskelleet.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 4 2013 07:49am
Quote (HardyTarget @ 4 Jan 2013 16:28)
Tuttavapiiristä löytyy yliopiston käyneitä mm. matikan opettajia eikä ne kyllä mitään älykkäitä tai fiksuja ole.
Osaavat vain sen todella hyvin mitä ovat opiskelleet.


NÄINHÄ SE PITÄÄ MENNÄKKI....

EIKÄ JUST SITÄ ET TOISET O ÄLYKKÄÄMPIÄ USEEMMASSA ASIASSA JOS O KÄYNY SE LUKION ESIMERKIKS....

MUT PITÄÄ OLLA ÄLYKÄS SIINÄ MIHI O OPISKELLU....MUUTE MENEE HUKKAA SEKI...
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 4 2013 07:59am
Quote (do_NaUKI @ Jan 4 2013 02:56am)
hinnat noussu? jos katot esim tietokoneita, puheimia, kameroita, hinnat on tipppunu aivan vitusti. se siitä, itku tulee ku kännykän ja kameran hinta tippunu 1/100 osaan 20-vuodessa ja samassa 20 vuodessa maitopurkin hinta noussu 0,20 sentillä? lolz.
ja joo, oon aivan vitun köyhä mut asiat on silti hyvin jos vertaa monee muuhun paikkaan, oon käyny maissa missä ihmiset oikeesti näkee nälkää ja suomessa kaikkein köyhimmätkin juipit on ylipainosia. se siitä köyhyydestä sit.

ainii, äänestin myös soinia.


Ai miksikö tippunut? koska nykyään EI TEHDÄ KESTÄVÄÄ, vaan sellasta mikä menee paskaks takuuajan umpeuduttua ja näin saadaan lammas ostaan uus iphone.
jos tulis pränikkä "älypuhelin" mikä kestää sen 10-15 vuotta nii ko toi mun nokia, niin totta vitussa ostasin sellasen. en vaan halua pistää rahojani turhanpäiväseen paskaan.

Quote (Masterofpatonki @ Jan 4 2013 05:23am)
Nii nii, kannattaaha nyt oma korsi kantaa kekoon, tasottamaan tilastoja, laittomilla.


mistä nää sellase kuvitelman oot päähäs saanu et humehia käyttävät olisin veteliä / tyhjäntoimittajia? Perustele mulle jotenkin järkevästi, miksi
huumeita käyttävä ihminen on jotenkin huonompi kun esim streittari ? Kyl mä sen ymmärrän, että jengi ei digaa subu- tai pirinisteistä, mutta
että joku vihaa myssypäätä tai jotai joka sillontällön laajentaa tajuntaansa psykedeeleillä... en pygee ymmärtää.

BTW on ihan turha edes puhua tai yrittää valistaa ketään huumeista, jos et niistä ite vitun vertaa tie tai ole edes koittanut.

This post was edited by MukavaSamu on Jan 4 2013 08:00am
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll