d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Error > Auttakaa Kiitos :p
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 22 2012 08:23pm
Quote (Wondrous @ 23 Dec 2012 04:17)
Enhän mä sitä voi tietää, vitun idiootti.
Sanoin, että en sun tapauksessa yllättyisi jos olisit, vitun idiootti.

Vitun idiootti.


E: en kestä :DDD miten tyhmä voi ihminen olla?! :DDDDDD


voi olla muuten aika tyhmäki
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 22 2012 10:35pm
aika harvinaisen säälittävää menoa olis kyl jos pitäis esiintyä netissä tyttönä, jotai uuden sukupolven transuilua tai jotai :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 22 2012 11:53pm
Quote (Antichrist- @ Dec 23 2012 06:35am)
aika harvinaisen säälittävää menoa olis kyl jos pitäis esiintyä netissä tyttönä, jotai uuden sukupolven transuilua tai jotai :D


yhtä säälittävää kuin mikä tahansa säännöllinen trollaus
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 23 2012 03:03am
Quote (Antichrist- @ 23 Dec 2012 07:35)
aika harvinaisen säälittävää menoa olis kyl jos pitäis esiintyä netissä tyttönä, jotai uuden sukupolven transuilua tai jotai :D


Parempi esiintyä tyttönä irl
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 23 2012 04:41am
Ihan vitun paska aamu ku kahvi loppu ja aivojen etulohko tulos just läpi kallosta.

vittu mitkä naurut täält saa ku tulee aamusin lukee skidis pöhnäs mitä jengi kirjottelee :DDD

kjiitos suomiforum 200X-2012
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 23 2012 04:45am
Quote (MukavaSamu @ 23 Dec 2012 12:41)
Ihan vitun paska aamu ku kahvi loppu ja aivojen etulohko tulos just läpi kallosta.

vittu mitkä naurut täält saa ku tulee aamusin lukee skidis pöhnäs mitä jengi kirjottelee :DDD

kjiitos suomiforum 200X-2012


nimenomaan. kiitos samu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 23 2012 04:49am
Quote (Rzi @ Dec 23 2012 11:45am)
nimenomaan. kiitos samu


Teen tätä viihdyttääkseni, hämmentääkseni ja suututtaakseni muita :D

ole hyvä ÄRtsi
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 23 2012 05:44am
Quote (Antichrist- @ 23 Dec 2012 06:35)
aika harvinaisen säälittävää menoa olis kyl jos pitäis esiintyä netissä tyttönä, jotai uuden sukupolven transuilua tai jotai :D


Faktahan on se, että aika moni tyttö pelaa netissä pelejä just sen huomion vuoks mitä ne saa. Varsinki jossai MMORPG ku samassa killassa tjsp on 99% miehiä ja kaikki on ihan kieli pitkällä.

Tää threadi on kans oikee case in point.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 23 2012 06:13am
Quote (CeePee @ Dec 23 2012 02:44pm)
Faktahan on se, että aika moni tyttö pelaa netissä pelejä just sen huomion vuoks mitä ne saa. Varsinki jossai MMORPG ku samassa killassa tjsp on 99% miehiä ja kaikki on ihan kieli pitkällä.

Tää threadi on kans oikee case in point.


joo kyllä heräs jsp eloon taas.

mahtijuttu hei!!
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 23 2012 07:28am
Quote (CeePee @ 23 Dec 2012 14:44)
Faktahan on se, että aika moni tyttö pelaa netissä pelejä just sen huomion vuoks mitä ne saa. Varsinki jossai MMORPG ku samassa killassa tjsp on 99% miehiä ja kaikki on ihan kieli pitkällä.

Tää threadi on kans oikee case in point.


Vähä niiQ inttitytöt.
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll