☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Onko Täällä Elämää Enään > Auttakee.. :)
Prev
1
4
5
6
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1375
Replies: 58
Track Topic
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#51
Dec 21 2012 10:26am
heti aloittaisin d2 sun takias!
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#52
Dec 23 2012 04:17pm
Quote (Melodica @ 20 Dec 2012 01:35)
tervetuloa seuraa..
no mut alotixä nyt sen d3?
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#53
Dec 24 2012 04:29am
Quote (Jolli1 @ 24 Dec 2012 01:17)
no mut alotixä nyt sen d3?
Susta tehdään exä
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#54
Dec 24 2012 07:39am
Quote (Antichrist- @ 20 Dec 2012 01:29)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)
onpas muuten paska artikkeli, mikä tää juutalaisviittaus ny oli :DDD
Melodica
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
785.11
#55
Dec 24 2012 09:22am
Quote (Jolli1 @ 23 Dec 2012 22:17)
no mut alotixä nyt sen d3?
juu ajattelin aloittaa d3 kyllä vain mut faaak konees ei riitä tehot.. :DDDD tosi kiusallista kun osti uuden pelin ja sit tää fakin masina ei pyöritä sit pisteet kotiin
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#56
Dec 24 2012 09:31am
tännekkö pitää postailla asiattomuuksia?
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#57
Dec 24 2012 09:55am
Quote (hartwall @ 24 Dec 2012 18:31)
tännekkö pitää postailla asiattomuuksia?
kyllä
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#58
Dec 24 2012 11:43am
Quote (hartwall @ Dec 24 2012 04:31pm)
tännekkö pitää postailla asiattomuuksia?
jos mitään asiaa ei oo niin asiattomuudet käy kanssa.
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#59
Dec 27 2012 04:45pm
Quote (Melodica @ 24 Dec 2012 17:22)
juu ajattelin aloittaa d3 kyllä vain mut faaak konees ei riitä tehot.. :DDDD tosi kiusallista kun osti uuden pelin ja sit tää fakin masina ei pyöritä sit pisteet kotiin
no oleksää nyt peleillä? :--D
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
4
5
6
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact