d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Tupakka
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 11:49am
Quote (Napi @ 18 Nov 2012 16:33)
itellä on 8-11 :( paitt viime perjantaille osu ttk, 8 tuntii meni luennois ja siin kokees


hmp no suht aikasin pääset sit jo :P oon kans saanu tuol käydä jotai kurssei esim ea1. harmittaa et loppuu toi jo kk pääst mut jos sitä löytäs jotai uutta hommaa nyt ku 5v tauon jälkee "oikeisii" töihin menin :D

Quote (Napi @ 18 Nov 2012 19:55)
samalla pitäs vetää kahvi pois markkinoilta
jaha tupakasta tulee valtiolle n. miljardin verotulot. sinne menee taas kunnista kaikki palvelut ku pukuherrojen mielestä tupakan pitäis olla laitonta. well played


mafia painostaa päättäjiä :ph34r:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 18 2012 11:53am
Quote (theprinceofsmooth @ 18 Nov 2012 20:49)
hmp no suht aikasin pääset sit jo :P oon kans saanu tuol käydä jotai kurssei esim ea1. harmittaa et loppuu toi jo kk pääst mut jos sitä löytäs jotai uutta hommaa nyt ku 5v tauon jälkee "oikeisii" töihin menin :D



mafia painostaa päättäjiä  :ph34r:

jooh, vähä kyl vituttaa herätä kuudelta ja vaa mennä kääntymää koululle. jos ite sais päättää ni tekisin mielummi ton perjantain siivoukset jo torstaina
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 11:56am
Quote (Napi @ 18 Nov 2012 20:53)
jooh, vähä kyl vituttaa herätä kuudelta ja vaa mennä kääntymää koululle. jos ite sais päättää ni tekisin mielummi ton perjantain siivoukset jo torstaina


kyl salee, siis jotai ammattitutkintoo suoritat vissii?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 18 2012 12:04pm
Quote (theprinceofsmooth @ 18 Nov 2012 20:56)
kyl salee, siis jotai ammattitutkintoo suoritat vissii?

joo. aikkarissa raksaa :p
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 18 2012 01:40pm
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 21 2012 04:52pm
nyt kaikki imee spaaderoo nii vitusti
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 21 2012 09:59pm
Quote (UGsamu @ Nov 21 2012 11:52pm)
nyt kaikki imee spaaderoo nii vitusti


itye imen spadre spordee duunis kokoaja :D rööki on par-sa ja kalja :D kahvi kans
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 22 2012 05:59am
Quote (MukavaSamu @ 22 Nov 2012 06:59)
itye imen spadre spordee duunis kokoaja :D rööki on par-sa ja kalja :D kahvi kans

rööki kahvin kans on vitu menevä. ja kylmän bisse. ja noh minkä vaa
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 22 2012 07:46am
Tupakka on köyhille ja kipeille
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jan 3 2013 03:51pm
3päivää nyt polttamatta eikä tee ees pahaa.. Kipeeks tosin tuli heti :D

15 vuotiaana alotin polttamaa ja pari vuotta käytin nuuskaa välissä.. Eli 8v jälkeen tää lopetus..
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll