Quote (Napi @ 18 Nov 2012 16:33)
itellä on 8-11

paitt viime perjantaille osu ttk, 8 tuntii meni luennois ja siin kokees
hmp no suht aikasin pääset sit jo

oon kans saanu tuol käydä jotai kurssei esim ea1. harmittaa et loppuu toi jo kk pääst mut jos sitä löytäs jotai uutta hommaa nyt ku 5v tauon jälkee "oikeisii" töihin menin

Quote (Napi @ 18 Nov 2012 19:55)
samalla pitäs vetää kahvi pois markkinoilta
jaha tupakasta tulee valtiolle n. miljardin verotulot. sinne menee taas kunnista kaikki palvelut ku pukuherrojen mielestä tupakan pitäis olla laitonta. well played
mafia painostaa päättäjiä