d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo Ii Non Laddu Softi, Pelaako Kukaan?
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold: 3,323.51
Sep 26 2012 11:37am
Kaikki pelaa vaan pvp tai hc D: eikö kukaan jaa pvm hienoutta :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 26 2012 11:38am
Quote (konra @ 26 Sep 2012 20:37)
Kaikki pelaa vaan pvp tai hc D: eikö kukaan jaa pvm hienoutta :D


eiköhän diablo 2 pvm ole jo pelattu. se on joko kolmonen tai ykkönen
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold: 3,323.51
Sep 26 2012 12:09pm
ykkösen ja kakkosen siivua vähän nakerran aina välillä :D
Member
Posts: 27,340
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,728.00
Sep 27 2012 02:44am
kait joku sitä pelaa,10k posts kiitti mo
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 27 2012 04:22am
Rocko on fitun hyvä pelaa, se sai lvl98 sen Assassinilla HC:ssa. Miettikää nyt fitun softit et kui paljo se vaatii taitoo. -_-

PVP on lastenleikkiä jos verrata HC.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 27 2012 05:57am
Quote (UGsamu @ 27 Sep 2012 13:22)
Rocko on fitun hyvä pelaa, se sai lvl98 sen Assassinilla HC:ssa. Miettikää nyt fitun softit et kui paljo se vaatii taitoo. -_-

PVP on lastenleikkiä jos verrata HC.


:rofl: rockolla meni kans pupu pöksyyn d3 hc. ei ees uskaltanu ostaa

This post was edited by Rzi on Sep 27 2012 05:57am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 27 2012 06:10am
Quote (Rzi @ Sep 27 2012 02:57pm)
:rofl: rockolla meni kans pupu pöksyyn d3 hc. ei ees uskaltanu ostaa


ja hyvä niin, vittu mitä rahan haaskausta diablo 3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 27 2012 06:12am
Quote (OjjiLol @ 27 Sep 2012 15:10)
ja hyvä niin, vittu mitä rahan haaskausta diablo 3


joka pennosen arvonen
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 27 2012 06:17am
Quote (OjjiLol @ Sep 27 2012 12:10pm)
ja hyvä niin, vittu mitä rahan haaskausta diablo 3


Jep, onneks en ostanu!

Gw2>
D2>
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 27 2012 06:19am
Quote (EasyCoolWin @ 27 Sep 2012 15:17)
Jep, onneks en ostanu!

Gw2> 
D2>


:rofl: wow>gw2 ja wowia nyt kukaa jaksa
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll