d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 08:58am
Quote (Rocko @ Sep 16 2012 05:51pm)
ei auta. kun joku mode on tehnyt päätöksensä niin se ei vedä sitä takasin ja sano "sori, olin väärässä". joko selität nyt ihan täyttä paskaa tässä treadissa tai sitten et ihan oikeesti oo scämmänny mitään... ei kukaan voi tietää paitsi sinä.

ja aika säälittävä määrä fg:tä kuitenkin vaan kyseessä. uutta suoleen vaan.


Joo, säälittävä määrä verrattuna moniin muihin, ja en kyllä puhu paskaa, sen verran tajuun kyllä, että jos olisin scammannu joskus ni en nostais mitää paskamyrskyä.

Ei kai tässä sit auta muu perkele, kuhan kiintee aukee ja iipeet vaihtuu ni pitänee taas tulla tänne pyörimään, mut se o varma, että yhtää fygyy en enää ikinä tuu pitää tällä foorumilla missä paskat modet tekee mitä huvittaa.

Ku tosiaan, jos olis nyt mulle ees ne "prooffit" kertonu ni olisin sentäs voinu nauraa niiden tyhmyydelle, ja yrittää selittää tilannetta, mutta ku ei.

Ei kiinnosta tehä mitää repay topiccia jonkun toisen scammeista ku unlockkaamisee menee muutenki niin pitkä aika.


Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 09:01am
tajusit siis tilanteen nyt

piä huoli et teet pari tilii talteen ja scammaat takas minkä nyt menetit ;)
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 09:08am
Quote (hiivahirvio @ Sep 16 2012 06:01pm)
tajusit siis tilanteen nyt

piä huoli et teet pari tilii talteen ja scammaat takas minkä nyt menetit ;)


jaa, no en kyllä meinannu scammia ketään, miks ihmeessä tuottaa jollekki sama fiilis mikä mulla on nyt?

Mut hei tulinpaha sentäs jsp:n modejen scammaamaks, eikä asialla ollu mikää pikkuskidi muutaman fygyn perässä.

Tiiä jaksaisko yhtää peeämmää enää heittää, toi mode teki jo asiansa tarpeeks selväks, toivottavasti nyt ees herätin sille huonon omatunnon, ja ajatuksen, että se saattaiski olla väärässä.




Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Sep 16 2012 09:10am
lukittu fg ei tuu takas
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 09:13am
Quote (Posomies @ Sep 16 2012 06:08pm)
jaa, no en kyllä meinannu scammia ketään, miks ihmeessä tuottaa jollekki sama fiilis mikä mulla on nyt?

Mut hei tulinpaha sentäs jsp:n modejen scammaamaks, eikä asialla ollu mikää pikkuskidi muutaman fygyn perässä.

Tiiä jaksaisko yhtää peeämmää enää heittää, toi mode teki jo asiansa tarpeeks selväks, toivottavasti nyt ees herätin sille huonon omatunnon, ja ajatuksen, että se saattaiski olla väärässä.


siks koska nää voit

paskat se modi susta välitä
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 16 2012 09:42am
Quote (mxO @ Sep 16 2012 06:10pm)
lukittu fg ei tuu takas


you forgot "t. kokemusta on"
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Sep 16 2012 09:47am
Quote (Matroskin @ 16 Sep 2012 16:08)
Isä, poika ja pyhä henki?

Vai puhuitko jsp modeista?  :unsure:


vaihtoehto 2.
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Sep 16 2012 10:11am
Quote (UGsamu @ 16 Sep 2012 17:42)
you forgot "t. kokemusta on"


kokemusta on
t locked fg ei tuu takas
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 16 2012 10:52am
Quote (Matroskin @ 16 Sep 2012 14:59)
Inflaatio pysyy kurissa kun välillä vähän lukottelee.


Quote (HardyTarget @ 16 Sep 2012 15:22)
Jos teet "repay topic"in niin ne kertoo sulle kuinka paljon pitää maksaa yms.

Tän takia en uskalla ite pitää täällä kovin paljoa kultaa aina kerralla kun apinat saattaa lockittaa jos ip natsaa jonku behen kanssa.

good luck


aika lailla siinä 8D

ps: behe on kyl ihana kulta mussukka :hug:

This post was edited by soppamies on Sep 16 2012 10:53am
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 16 2012 11:54am
Quote (HardyTarget @ 16 Sep 2012 14:22)
Jos teet "repay topic"in niin ne kertoo sulle kuinka paljon pitää maksaa yms.

Tän takia en uskalla ite pitää täällä kovin paljoa kultaa aina kerralla kun apinat saattaa lockittaa jos ip natsaa jonku behen kanssa.

good luck


joten pidät kullat multillas ~~
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll