d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tulista Ruokaa Topix
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 10 2012 12:35pm
Quote (Rzi @ 10 Dec 2012 21:23)
en välitä kovin tulisesta. menee se itse ruuan maku

alatko hikoila tulisesta ruuasta?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 10 2012 12:37pm
Quote (Napi @ 10 Dec 2012 21:35)
alatko hikoila tulisesta ruuasta?


vähän
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 10 2012 12:41pm
Aika harvoin tulee omaan ruokaan pahemmin lisättyä tulisuutta. Siedän ihan hyvin sitä poltetta, mut en oo ikinä oikeen saanu chileist mitää extramakunautintoa. Syön kyllä ihan mieluusti kohtuullisen tulista ruokaa, jos tarjotaan.

Oon enempi sitä perinteistä "lihapullat ja muusi" -kansaa.

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 10 2012 12:41pm
Quote (Rzi @ 10 Dec 2012 21:37)
vähän

itellä alkaa aina nenä vuotaa :D vittumaista kokoaika pyyhkiä nenäänsä jos on jossai ulkona syömässä
yks kaveri oli himo allerginen tuliselle, sen naama alko hikoilla pienestki määrästä jotain tulista, oli kuulemma kerran jotunu päivystyksee ku oli kaula ja naama turvonnu aivan hirveesti

This post was edited by Napi on Dec 10 2012 12:43pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 10 2012 12:47pm
Quote (Gastly @ Sep 2 2012 03:59am)
en tykkää


tykkään ny vielä vähemmä
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Dec 10 2012 12:48pm
Quote (Napi @ 10 Dec 2012 20:41)
itellä alkaa aina nenä vuotaa :D vittumaista kokoaika pyyhkiä nenäänsä jos on jossai ulkona syömässä
yks kaveri oli himo allerginen tuliselle, sen naama alko hikoilla pienestki määrästä jotain tulista, oli kuulemma kerran jotunu päivystyksee ku oli kaula ja naama turvonnu aivan hirveesti


itellä kävi eilen silmät ja nenä vuotamaan kun kaverilta maistoin vähä burritosia ja siinä olikin pikkasen extra tulisuutta.. :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 10 2012 12:50pm
Quote (Elmeri @ 10 Dec 2012 21:48)
itellä kävi eilen silmät ja nenä vuotamaan kun kaverilta maistoin vähä burritosia ja siinä olikin pikkasen extra tulisuutta.. :D

joo'o on se jännä miten joillain ei tunnu tulisuus melkei yhtää :D
tyttökaverin äitipuoli on afrikasta, ne sen safkat on niin jumalattoman tulisia et menee joku litra maitoo per lautasellinen safkaa :D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 10 2012 12:58pm
Quote (theprinceofsmooth @ 3 Sep 2012 17:05)
täl saa suht tulist

http://www.hotsauceemporium.co.uk/img/product_images/blairs_ultra_coffinbottle.jpg


fittuko meni tot silmäkulmaa joskus.. hetken mietin et pitäskö pestä vai antaa olla

natural high! :evil:
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 10 2012 02:48pm
Quote (peterpants @ Sep 14 2012 11:33am)
Lappeenrannas saa ainaki yhes paikassa välillä tulista ku pyytää, riippuu kai kuka sen tekee


Lappeenrannas saa ainaki yhestä paikasta aina tulista ku pyytää pollenpotku kastikkeen
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 10 2012 02:54pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 14 2012 12:41pm)
en siis tarkota niit perusjalapenoja vaa niitä rinkuloita
liekkö ne jotai eriä emt mut ne on tulisia

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/40003/1244971411_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

tollasii


noi on ihan perusjalopenoja pilkottuna, ja tuntuu jotenki tulisemmilta kun on esim pizzan päällä, vaikka oikeesti on ihan samaa tavaraa. :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll