d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Dyykkaus > Ootteko Kokeillu
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 09:20am
Quote (A2K @ 31 Aug 2012 17:53)
se saattaa kuulostaa pahalta, mut sllasta se on.

ja oon jo johtavassa asemassa. Mun asiat kotona, kuten roskis, on eri asia kuin töissä olevat asiat. ne ei liity toisiinsa.

Kyl suomes saa ni hyvin rahaa ja ja tukea sekää soppajonojaki löytyy, ettei pitäs joutua dyykkaamaan ellei ite niita rahoja turhuuksiin kuluta.


et vissiin tiedä mihin tilanteisiin sitä ihminen saattaa joutua
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 31 2012 09:21am
oon dyykannu itelleni uuden hiiren+näppiksen tietsikkaan, molemmat toimivia edelleen. mitää homehtunutta paskaruokaa en hakis sieltä ku kaupatki nii halpoja varsinki lidl
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 09:24am
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 18:20)
et vissiin tiedä mihin tilanteisiin sitä ihminen saattaa joutua


Toki joku voi olla todella paskassa tilassa. Mut, silti. Liian usein nähny näitä jokka kerjää rahaa, ja ku sanoo et tuu mukaan ni ostetaan sulle jotai safkaa, ni ei kelpaa. sit ku antaa rahaa, ni näkee ku sälli harppoo joko pelikoneelle taikka alkoon. Ei oo enään herumu sen jälkeen rahaa näille.

Ja tiedän et joku voi joutua niin pahaan velkakierteeseen et ei meinaa mikään auttaa, mut silti täs valtios pitäs pystyä siitä nousemaan.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 31 2012 09:28am
Quote (Rzi @ Aug 31 2012 05:20pm)
et vissiin tiedä mihin tilanteisiin sitä ihminen saattaa joutua


saat aina kelalta tai sossusta tarpeeks rahaa elämiseen, en oo yhtää ihmistä tavannu kuka tienais nii vähän ettei pystyis ostaa ruokaa, esim makaronia jos syöt n 0,20e/päivä riittää mainiosti.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 31 2012 09:29am
Quote (A2K @ 31 Aug 2012 17:32)
Jos totta puhitaan, ni en mä ainakaan suvaittis et joku tulee tonkiin mun roskista pihalla. Vaikka sillä ois nälkä, ja siel ois elmuun kääritty just tehty ruoka. En silti haluais. Ei ois kiva nähä joka päivä jotai hampparii peuhaamas haisevana mun roskiksen ympäril. Puhunattakaan jos aijon harjoittaa liiketoimintaa. Vielä vähemmän haluisin et joku hamppari ryhmä o haisemas pahalle mun roskalaval.  Siinä moni adiakas saattaa jätää tulematta ku näkee rantojen miehet remuamas paikalla. Ihan vaan henkilökohtasena mielipiteenä, ketään loukkaamatta.


Huomaatko käyttäväs etäännyttävää, ihmisarvon riistävää sanaa näistä ihmisistä?
Ja nostat liiketoiminnan tämän yksilön yläpuolelle tärkeysjärjestyksessä?
Ja sitten tyynnyttelet omatuntoasi sillä että meillä on hieno järjestelmä joka pitää kyllä kaikista huolen, eikä varsinkaan nöyryytä ihmisiä?
Ja leimaat sitten vielä nää tyypit kaikki urpoiks jotka tuhlaa turhuuksiin rahansa. Eli että niillä ei mitään muuta syytä toiminnalleen ole.

Olette hieno mies.


Jätkät heittää taas aika kovia väitteitä... nyt tarvis vähän tiukempaa analyysiä ettei menis trollilaatikkoon nuo kommentit.

This post was edited by Matroskin on Aug 31 2012 09:31am
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 09:29am
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 18:20)
et vissiin tiedä mihin tilanteisiin sitä ihminen saattaa joutua


suomessa et pääse kadulle elämään vaikka haluaisit, rahaa kun jaellaan aivan ilmaiseksi

toisilla se vaan menee ruuan sijaan huumeisiin/päihteisiin/mihinlie, ja sitten itketään kun se natsi k marketti ei annakkaan sitä jauhelihaa 90% alennuksella ja päädytään dyykkaamaan
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 09:29am
Quote (do_NaUKI @ 31 Aug 2012 18:28)
saat aina kelalta tai sossusta tarpeeks rahaa elämiseen, en oo yhtää ihmistä tavannu kuka tienais nii vähän ettei pystyis ostaa ruokaa, esim makaronia jos syöt n 0,20e/päivä riittää mainiosti.


ei se kaikille riitä todellakaan. pelkällä makaronilla ei ihminen elä
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 09:41am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 06:29pm)
suomessa et pääse kadulle elämään vaikka haluaisit, rahaa kun jaellaan aivan ilmaiseksi

toisilla se vaan menee ruuan sijaan huumeisiin/päihteisiin/mihinlie, ja sitten itketään kun se natsi k marketti ei annakkaan sitä jauhelihaa 90% alennuksella ja päädytään dyykkaamaan


tässä puhuu nyt ilmesesti se kokemuksen syvä rintaääni, vai?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 31 2012 09:43am
Tuossa vielä kuva kajareista, päätelkää ite onko roskiskunnossa.

http://i.imgur.com/NPKO9.jpg
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 09:46am
Quote (Gastly @ 31 Aug 2012 18:41)
tässä puhuu nyt ilmesesti se kokemuksen syvä rintaääni, vai?


kunhan vain kirjoittelen havaintojani
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll