☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Mä Häpeen Olla Suomalainen > Ihan Totta.
Prev
1
4
5
6
7
8
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2478
Replies: 137
Track Topic
Gastly
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold
:
68.99
Warn: 10%
#51
Aug 16 2012 08:39am
"inhottavaa kuinka rakastetusta lakupekka-hahmosta tehdään lahtari"
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#52
Aug 16 2012 10:05am
nyt on kukkahattutädit innoissaan kun on jimbojambo haettu kamelinpaska nuotiolta esittämään mannerheimiä...
Ocen
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold
:
0.00
#53
Aug 16 2012 10:16am
mitäs loukkaannutte, haavoittuvaiset ruikuttajat
This post was edited by Ocen on Aug 16 2012 10:19am
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#54
Aug 16 2012 12:53pm
Mitä väliä tolla nyt on kuka näyttelee mitäkin fiktiivisessä elokuvassa? Jenkkien pressaleffaski o jotai vampyyreitä.
Jos se ois dokumentti niin asia vois olla eri. Mut tositapahtumiin perustuvas leffas vain tapahtumat pitää olla todellisia. Ei henkilöiden.
Dokumentit on erikseen.
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#55
Aug 16 2012 02:03pm
olen olli 11v ja mitä minä luen? mitä tämä kaikki teidän höpötys on? onha se nyt ihan kumma homma, että tehään elokuva jostain neekeristä kenenkä pitäis esittää hienoa ja paljon aikaan saanutta herraa.
tämä elokuvahan on ihan läppä? tai niin minä ainakin HALUAN uskoa tämän olevan. elokuvan budjetti on todennäkösesti ollut joku 100k. tuo pääosa neekeri sai palkakseen koko elokuvasta 800€. repikää nyt fittu huumoria muualta.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#56
Aug 16 2012 02:05pm
Quote (A2K @ Aug 16 2012 08:53pm)
tositapahtumiin perustuvas leffas vain tapahtumat pitää olla todellisia. Ei henkilöiden.
paradoksi jos pikkutarkkoja ollaan
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#57
Aug 16 2012 02:11pm
Quote (BebebBurns @ 16 Aug 2012 23:05)
paradoksi jos pikkutarkkoja ollaan
Totta.
mut sillai.. Kuiteski.
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#58
Aug 16 2012 02:24pm
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#59
Aug 16 2012 02:25pm
Quote (hartwall @ 16 Aug 2012 23:24)
http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/lp/8kv/hggt/3175/normal_1031591842.jpg
8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
REPS IRL
Evest89
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold
:
1,856.00
#60
Aug 16 2012 03:03pm
Quote (hartwall @ 16 Aug 2012 23:24)
http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/lp/8kv/hggt/3175/normal_1031591842.jpg
Off topic
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact