Quote (Gastly @ Aug 16 2012 03:35pm)
meitsi on aina kuullu et jos käy ammattikoulussa iha minkä tahansa linjan ni tienaa 500000 euroa kuukaudessa jo työssäoppimisen aikana, eikä tarvii ees tehä mitää
Confirmed.
Itsehän olen jyväjemmari ja ostan maataloustuilla upouusia mersuja ja bemareita, varastomiehenä tienasin tuon 50k kuussa helposti.
Amis >