d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Ei Saa Työttömyyspvrahaa
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 16 2012 08:22am
Quote (Finnish @ Aug 16 2012 04:43pm)
ja ammattikoulusta ammattikorkeakouluun


lukiosta ammattikorkeaan ja yliopistoon

Quote (Kodekit @ Aug 16 2012 05:12pm)
kyllä ammattikoulustakin päästään yliopistoon ;)


aika rajoitetusti
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 16 2012 08:47am
Quote (sipuli @ Aug 16 2012 04:18pm)
vituttaako kun et osais teherä raksa hommia vaikka kävisit 10 vuotta niihin kouluja vitun liimanhaistelia...


Quote (Gastly @ Aug 16 2012 01:32am)
se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa  ^_^


:rolleyes:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 16 2012 09:01am
Quote (BebebBurns @ 16 Aug 2012 15:10)
eli jos amiksessa olisi ollut linjoina vain parturikampaaja, kynsienhoitaja ja vaikka puhelinmyyjä (paskat esimerkit, tiedän) niin kannattaisi itsetarkoituksellisesti mennä hommaamaan ammatti kolmen vuoden paskasateen läpi? mieluummin kannattaa ottaa se kolme vuotta aikaa mahdolliselle itsetutkiskelulle ja mahdollisesti mielekkään uran tuumaamiselle. oma elämä kuitenkin kyseessä, olisi käsittämätöntä kouluttautua skidinä johonkin ammattiin, joka on yhtä mieluisaa, kuin mainokset vain sen takia, että saa muutaman euroa enemmän tukea tai firma arvostaa  :p


Iha hyvä pointti. Mut pysyn omas kannas.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 16 2012 09:08am
Onko tää taas otsikko jossa tuomitaan muita ihmisiä perseestä revityin perustein?
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Aug 16 2012 09:08am
Lukio vs Amis > Lukio

Miks vitussa amikset ulisee et menee 3 vuotta hukkaan. Tottakai sitä opiskelua pitää jatkaa viel 3 vuoden jälkeen mut sit on taas niitä luusereita jotka jää just kotiin tai menee johonkin siwan kassalle. Lukioon jos lähtee pitää jaksaa käydä läpi se lukio + sen jälkeen viel yliopisto tai ammattikorkeakoulu. Ja siinä tapauksessa amiskan käyneet tienaa enemmän jos lukion käyny menee johonkin siwan kassalle.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 16 2012 09:33am
Quote (Maxor @ 16 Aug 2012 18:08)
Lukio vs Amis > Lukio

Miks vitussa amikset ulisee et menee 3 vuotta hukkaan. Tottakai sitä opiskelua pitää jatkaa viel 3 vuoden jälkeen mut sit on taas niitä luusereita jotka jää just kotiin tai menee johonkin siwan kassalle. Lukioon jos lähtee pitää jaksaa käydä läpi se lukio + sen jälkeen viel yliopisto tai ammattikorkeakoulu. Ja siinä tapauksessa amiskan käyneet tienaa enemmän jos lukion käyny menee johonkin siwan kassalle.


jonkun on tehtävä ne pienen palkan hommat myös. ja kaikkia ei kiinnosta jos saa enemmän rahaa
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 16 2012 09:35am
Quote (Rzi @ Aug 16 2012 06:33pm)
ja kaikkia ei kiinnosta jos saa enemmän rahaa


meitsi on aina kuullu et jos käy ammattikoulussa iha minkä tahansa linjan ni tienaa 500000 euroa kuukaudessa jo työssäoppimisen aikana, eikä tarvii ees tehä mitää

This post was edited by Gastly on Aug 16 2012 09:35am
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 16 2012 09:35am
Quote (Gastly @ 16 Aug 2012 18:35)
meitsi on aina kuullu et jos käy ammattikoulussa iha minkä tahansa linjan ni tienaa 50000 euroa kuukaudessa jo työssäoppimisen aikana, eikä tarvii ees tehä mitää


tämä on totta.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 16 2012 11:58am
Quote (Gastly @ Aug 16 2012 03:35pm)
meitsi on aina kuullu et jos käy ammattikoulussa iha minkä tahansa linjan ni tienaa 500000 euroa kuukaudessa jo työssäoppimisen aikana, eikä tarvii ees tehä mitää


Confirmed.

Itsehän olen jyväjemmari ja ostan maataloustuilla upouusia mersuja ja bemareita, varastomiehenä tienasin tuon 50k kuussa helposti.

Amis >
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Aug 16 2012 02:11pm
tämäkin on yksi niistä aiheista mistä vingutaan ja ulistaan täällä joka toinen viikko

ilmeeni ja fiilikseni tällä hetkellä



lähen taas vittuun
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll