d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Eeppiset Nostalgiapelit
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 14 2012 03:54pm
Quote (CeePee @ 14 Aug 2012 22:34)
Skyroads (Dos/PC)
Wolfenstein 3D (Dos/PC)
Commander Keen (Dos/PC)

Fallout 2 (PC)
Command & Conquer (PC)
C&C Red Alert (PC)

Golden Sun (Sega)
Street fighter 2 (Sega)

Mitä tosta äkkiseltään tulee jota skidinä tuli pelattuna paljon

mikä sega sulta löytyy?
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 14 2012 04:16pm
Quote (Posomies @ Aug 14 2012 06:46pm)
kiihdytyspeli...

pitääpi latailla ja pelata huvikseen

ja AREENA 5


EDIT:

Propilkki (vaimikälie)
Eräjorman kalastuspeli

EDIT2: Ja nyt kun siilisoftwaren sivuille menin nii Farmi on kanssa kova peli, ei ihan niin vanhaa kuin wings, liero etc mutta pirun hyvä silti


tuliki näköjää hetki pelailtua kiihdytys 1.74:ää

Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 14 2012 07:26pm
Tim:it
Scorched earth \o/
jazz jackrabbit
transport tycoon
heroes 2
lierot
doom 1 ja 2
minebombers (tosta tuli mieleen ku ekaa kertaa serkun kans väännettiin sitä ja se nakkas mun eteen atomipommin vai mikä olikaan ja kysyin vaan et minkä telkkarin mulle tänne toit ja sit se räjähtiki naamalle :(

siinä noita mitkä tulee ny mieleen :) ihan pirun kovia pelejä ja hyviä muistoja tulee mieleen :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 14 2012 07:36pm
liero oli kovis
Member
Posts: 4,343
Joined: Mar 30 2011
Gold: 0.00
Aug 15 2012 12:19am
We got explosives 2 ja tapan kaikki
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 15 2012 12:35am
The Blues Brothers
Pole Position
Sit tällei extrana vielä Hugo Tv-peli
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 15 2012 05:52am
sit oli se joku ". ...dogs" tms. missä ppysty päättää minkänäkösel dudel ammuskelet, pysty pelaa kaksinpelillä.. sit siin piti aina tehä jotai missioneja esim. tuhoo kaikki tietokoneet, eti keltane kortti ja mee ovesta ja sit pääs seuraavaa tasoo.

areena 4
commandos: behind enemy lines
rollercoaster tycoon 1
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 15 2012 07:54am
Quote (Napi @ 14 Aug 2012 23:54)
mikä sega sulta löytyy?


Sega Mega Drive + Sega Mega CD combo

Tismalleen tän näkönen:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Sega-Mega-CD-with-Mega-Drive_on_top.jpg

Segalta kovia pelejä on kans Bubsy, Streets of Rage II, Battletoads, Sonic CD, Quackshot..

Jumalauta tarvii varmaa kuvan ottaa ku nii monta peliä xD
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 15 2012 08:55am
Quote (CeePee @ Aug 15 2012 04:54pm)
Sega Mega Drive + Sega Mega CD combo

Tismalleen tän näkönen:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Sega-Mega-CD-with-Mega-Drive%5Fon%5Ftop.jpg

Segalta kovia pelejä on kans Bubsy, Streets of Rage II, Battletoads, Sonic CD, Quackshot..

Jumalauta tarvii varmaa kuvan ottaa ku nii monta peliä xD


jumalauta battletoads :D
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Aug 15 2012 02:08pm
Runescape Classic
Age of Mythology
Crash Team Racing
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll