Quote (peterpants @ 7 Aug 2012 21:21)
vissii vaa kymppiä pelannu
sanot että alottaa seiskasta :-)) sit vaix ysi ja sitte 13 ja se 13 lisäosa. kympin lisäosakin kannattaa pelata.
sit jotkut tykkää niistä vanhemmista jotku ei. joku sanoo myös että se ff VIII oli huonosti toteutettu, ite en niinkään sanoisi. hyviä blejä. vitosta en ole paljoa pelannut, muistaakseni sekin löytyy jostain. sitä aikasempia en ole pelannut ollenkaan