d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kertokaas Joku Hyvä Peli Tyttöystävälle
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 7 2012 01:25pm
Quote (peterpants @ Aug 7 2012 09:21pm)
vissii vaa kymppiä pelannu


tykkäis kyllä aika takuuvarmasti ainakin ysistä myös
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Aug 7 2012 01:27pm
Quote (peterpants @ 7 Aug 2012 21:21)
vissii vaa kymppiä pelannu


sanot että alottaa seiskasta :-)) sit vaix ysi ja sitte 13 ja se 13 lisäosa. kympin lisäosakin kannattaa pelata.

sit jotkut tykkää niistä vanhemmista jotku ei. joku sanoo myös että se ff VIII oli huonosti toteutettu, ite en niinkään sanoisi. hyviä blejä. vitosta en ole paljoa pelannut, muistaakseni sekin löytyy jostain. sitä aikasempia en ole pelannut ollenkaan
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 7 2012 10:28pm
Quote (peterpants @ 7 Aug 2012 21:21)
vissii vaa kymppiä pelannu


final fantasy tactics on paras peli mitä koskaan tehty.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 7 2012 11:14pm
Quote (Jolli1 @ 7 Aug 2012 22:27)
sanot että alottaa seiskasta :-)) sit vaix ysi ja sitte 13 ja se 13 lisäosa. kympin lisäosakin kannattaa pelata.

sit jotkut tykkää niistä vanhemmista jotku ei. joku sanoo myös että se ff VIII oli huonosti toteutettu, ite en niinkään sanoisi. hyviä blejä. vitosta en ole paljoa pelannut, muistaakseni sekin löytyy jostain. sitä aikasempia en ole pelannut ollenkaan


4-5-6 on niit 2D jotka on imo ainakin ihan hyviä, 5 pelannu joku 4 kertaa läpi. Sen voi pelaa usesti kun on se job-systm joka tuo peliin mukavia lisähaasteita
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 7 2012 11:56pm
http://www.5street.fi/#/tutustu-peliin

This post was edited by Finnish on Aug 7 2012 11:58pm
Member
Posts: 21,031
Joined: Aug 10 2005
Gold: 3,000.00
Aug 8 2012 02:20am
little big planet :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 8 2012 02:22am
voin ehdottaa viel kerran että pane se paksuks. sitte sillä o tekemist
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 8 2012 04:43am
Quote (Jolli1 @ 7 Aug 2012 22:27)
sanot että alottaa seiskasta :-)) sit vaix ysi ja sitte 13 ja se 13 lisäosa. kympin lisäosakin kannattaa pelata.

sit jotkut tykkää niistä vanhemmista jotku ei. joku sanoo myös että se ff VIII oli huonosti toteutettu, ite en niinkään sanoisi. hyviä blejä. vitosta en ole paljoa pelannut, muistaakseni sekin löytyy jostain. sitä aikasempia en ole pelannut ollenkaan


Paskasti toteutettu = ei osaa käyttää junctioneita
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 8 2012 07:32am
mite ois farmville? travian?
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 8 2012 07:44am
megaman jos ei turhaudu helposti & jaksaa pelaa emul
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll