d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Runescape Keskustelu Thread.
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 7 2012 11:39am
Quote (Runemaistuu @ 7 Aug 2012 18:29)
http://services.runescape.com/m=news/bug-abusers-banned

d4rk_mayhem 1791 Total 296 Days Played

;;whoops

:P Skirmish beat me to it


Väittäisin että ihan mukavat FG:t sai ryystettyä bugista huolimatta.
Member
Posts: 101
Joined: Jul 19 2012
Gold: 0.00
Aug 7 2012 02:13pm
Quote (CeePee @ Aug 7 2012 08:39pm)
Väittäisin että ihan mukavat FG:t sai ryystettyä bugista huolimatta.


Juuh kyl tollasesta summasta mitä kaveri ehti painaa ottaa ilomielin bannit tai parit. Lähinnä täs oottelin, että aikooko Jagex napsii rahat takas mitä darkki tääl on tradeillu :P
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Aug 7 2012 06:14pm
Quote (Runemaistuu @ 7 Aug 2012 23:13)
Juuh kyl tollasesta summasta mitä kaveri ehti painaa ottaa ilomielin bannit tai parit. Lähinnä täs oottelin, että aikooko Jagex napsii rahat takas mitä darkki tääl on tradeillu :P


Rollbackkiahan nuo puhuu tuolla Jagexilla, koht on vihaajat niskassa @ jsp ku niilt menee rahat rs.

//Ellei sitte tee vaa niiku ne toivoo tuolla rs-sectionissa että vaan noi multeille siirrot poistetaan ja bannitaa

Oot mun jumala, taisit tuhota hyvällä tuurilla koko pelin

This post was edited by Give on Aug 7 2012 06:30pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 8 2012 07:57am
Quote (Runemaistuu @ 7 Aug 2012 22:13)
Juuh kyl tollasesta summasta mitä kaveri ehti painaa ottaa ilomielin bannit tai parit. Lähinnä täs oottelin, että aikooko Jagex napsii rahat takas mitä darkki tääl on tradeillu :P


Ei ne voi FG:tä ottaa pois ellei ne nyt oo varastetuilla euroilla ostettu. Noi on pelkkiä pikseleitä.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 8 2012 12:01pm
Asiaa :D Oot hiano miäs!
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 8 2012 07:14pm
classic oli asiaa :D

runescape 2 ei oo mitää runescapea nähnytkään
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 8 2012 07:17pm
viikko ja enemmä fygyy ku kenellää toisella suomalaisella ;D
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 8 2012 10:32pm
Quote (do_NaUKI @ 9 Aug 2012 03:17)
viikko ja enemmä fygyy ku kenellää toisella suomalaisella ;D


enemmä ku kaikilla muilla yhteensä
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 9 2012 12:46am
Quote (Napi @ 9 Aug 2012 04:14)
classic oli asiaa :D

runescape 2 ei oo mitää runescapea nähnytkään


Vouch.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 01:03am
Quote (Wondrous @ Aug 9 2012 06:46am)
Vouch.


Kodekid'd
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll