Quote (BloodStream @ 26 Jul 2012 07:37)
Ohhoh, löysin Altarilta tuollaisen armeija UAZ:n, korjailtiin sitä tuossa illan mittaa samalla tappaen muita pelaajia jotka koitti kämppiä sitä. Sitten lähti henki Krasnostavissa koska sniper.
Onneksi noita ajoneuvoja on tallessa pitkin ja poikin servereitä, ei ole niistä murhetta.
Kuvassa random traktori, jätettiin siihen.
http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-07-2604-14-21-74.jpg
Siul ei vissii oo AA päällä?
M14 on muute loistava ase, joltain banditilt sain tollasen ja about 180 panosta siihe
