d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev14567841Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 25 2012 02:59pm
Quote (Rocko @ 25 Jul 2012 23:56)
juu ei se mitään. hyvä vaan ettei oo lisää noboja juoksemassa tuolla 20 zombia perässään.


:DDDDDD
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 25 2012 03:13pm
snipeeminen on parasta :D
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 25 2012 03:47pm
jaa-a, enpäs ostakkaa jos syyskuussa tulee jo standalone
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 25 2012 10:37pm
Ohhoh, löysin Altarilta tuollaisen armeija UAZ:n, korjailtiin sitä tuossa illan mittaa samalla tappaen muita pelaajia jotka koitti kämppiä sitä. Sitten lähti henki Krasnostavissa koska sniper.

Onneksi noita ajoneuvoja on tallessa pitkin ja poikin servereitä, ei ole niistä murhetta.

Kuvassa random traktori, jätettiin siihen.


This post was edited by BloodStream on Jul 25 2012 10:39pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 26 2012 05:28am
Quote (BloodStream @ 26 Jul 2012 07:37)
Ohhoh, löysin Altarilta tuollaisen armeija UAZ:n, korjailtiin sitä tuossa illan mittaa samalla tappaen muita pelaajia jotka koitti kämppiä sitä. Sitten lähti henki Krasnostavissa koska sniper.

Onneksi noita ajoneuvoja on tallessa pitkin ja poikin servereitä, ei ole niistä murhetta.

Kuvassa random traktori, jätettiin siihen.
http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-07-2604-14-21-74.jpg


kai ny traktori kannattaa aina ottaa
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 26 2012 05:47am
Quote (BloodStream @ 26 Jul 2012 07:37)
Ohhoh, löysin Altarilta tuollaisen armeija UAZ:n, korjailtiin sitä tuossa illan mittaa samalla tappaen muita pelaajia jotka koitti kämppiä sitä. Sitten lähti henki Krasnostavissa koska sniper.

Onneksi noita ajoneuvoja on tallessa pitkin ja poikin servereitä, ei ole niistä murhetta.

Kuvassa random traktori, jätettiin siihen.
http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-07-2604-14-21-74.jpg


Siul ei vissii oo AA päällä?

M14 on muute loistava ase, joltain banditilt sain tollasen ja about 180 panosta siihe :D
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 26 2012 05:58am
Quote (peterpants @ 26 Jul 2012 14:47)
M14 on muute loistava ase, joltain banditilt sain tollasen ja about 180 panosta siihe :D


AWS ja NVG combo on aika härski yöllä. vituttaa vaan kun ne on niin rareja.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 26 2012 03:34pm
Quote (peterpants @ 26 Jul 2012 13:47)
Siul ei vissii oo AA päällä?

M14 on muute loistava ase, joltain banditilt sain tollasen ja about 180 panosta siihe :D


Juu, tuossa kuvassa ei ole AA päällä.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 26 2012 05:27pm
Olisi tavaraa tarjolla, kelpaako kellekään?

Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 27 2012 03:11am
Quote (BloodStream @ 27 Jul 2012 02:27)
Olisi tavaraa tarjolla, kelpaako kellekään?

http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-07-2702-12-37-56.jpg


jos viel on ni voin ottaa noist minkä aseen vaa, menin eile lentokentälle ni tottakai joku sniputti miut sielt :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567841Next
Add Reply New Topic New Poll