d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Dödö
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 15 2012 12:28pm
Axe Anarchy dödöö ja joku Mexin hajuvesi, hyvää ja halpaa ;)
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 15 2012 12:34pm
Quote (Jolli1 @ Jul 15 2012 11:27am)
[/I]
[I]saisinko kysyä, että miksi helvetissä kirjotat kaiken lihavoituna? oletko lihapulla? voitko laittaa jalat taskuun ja lähteä pyörimään? oletko neekeri? vai joku koulussa kiusattu? huomiohuora? jonne? viljami? make? mirjami?


en ole mikään noista sori , en tajua miksi olet vihainen jos kirjoitan näin , voisit jatkossa pyytää ystävämmisemmin :(
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 15 2012 12:47pm
Quote (Deep_Forrest @ 15 Jul 2012 20:34)
en ole mikään noista sori , en tajua miksi olet vihainen jos kirjoitan näin , voisit jatkossa pyytää ystävämmisemmin :(


Vituttaa kaikki jotka kirjottelee boldilla / väreillä.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 15 2012 12:50pm
mua vituttaa softit
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Jul 15 2012 01:05pm
Quote (Jolli1 @ Jul 15 2012 09:27pm)
[/I]
[I]saisinko kysyä, että miksi helvetissä kirjotat kaiken lihavoituna? oletko lihapulla? voitko laittaa jalat taskuun ja lähteä pyörimään? oletko neekeri? vai joku koulussa kiusattu? huomiohuora? jonne? viljami? make? mirjami?


:D
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 15 2012 01:06pm
Quote (Ocen @ Jul 15 2012 12:05pm)
:D


vika posti boldilla jos kerran ihmiset ottavat asiasta kuumaa..
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 15 2012 01:24pm
Quote (Deep_Forrest @ 15 Jul 2012 21:06)
vika posti boldilla jos kerran ihmiset ottavat asiasta kuumaa..


Pakko oli se vikaki kirjottaa
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 15 2012 01:31pm
Quote (CeePee @ Jul 15 2012 12:24pm)
Pakko oli se vikaki kirjottaa



jos osaisit lukea/ymmärtää paremmin ni tajuaisit ton..
toi oli '' vika posti '' boldilla.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 15 2012 01:32pm
Quote (CeePee @ Jul 15 2012 09:24pm)
Pakko oli se vikaki kirjottaa


pakkohan vanhalle tutulle järjestää lähtiäiskemut
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 15 2012 01:33pm
Quote (BebebBurns @ Jul 15 2012 12:32pm)
pakkohan vanhalle tutulle järjestää lähtiäiskemut



jep , välillä ihmettelen porukkaa tällä sivustolla , ottavat kuumaa kirjotus tavasta..
msmms
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll