d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huhhuh Katsoin Karvojani > Ja Löysin Kakshaaraisia Karvoja
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 12 2012 02:59pm
[QUOTE=PMS,Jul 12 2012 10:56pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD[/QUOTE]

Aoc_rockstar, maailman huonoin pelaaja 8D

Lähetääks behe bissel joskus?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 12 2012 03:01pm
[QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:59pm][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 10:56pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD[/QUOTE]

Aoc_rockstar, maailman huonoin pelaaja 8D

Lähetääks behe bissel joskus?[/QUOTE]

tuu sä ambid taas tänne ni käydää bissel (sä tarjoot)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 03:01pm
[QUOTE=ambid,12 Jul 2012 23:59][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 10:56pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD[/QUOTE]

Aoc_rockstar, maailman huonoin pelaaja 8D

Lähetääks behe bissel joskus?[/QUOTE]

mennää vaa, ainoo vaa et oon melkee kokoajan porissa mutta tossa syksyllä ehk viikonlopuks tuun ja talvel ku o oma kämppä myymäti viel
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 12 2012 03:08pm
[QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:56pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD[/QUOTE]

Hei!!! mä en oo se kel on 80 warn :(
no ei läppä , taidan olla basic spawn :cry:
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 12 2012 03:08pm
[QUOTE=Gastly,Jul 13 2012 12:01am][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:59pm][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 10:56pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD[/QUOTE]

Aoc_rockstar, maailman huonoin pelaaja 8D

Lähetääks behe bissel joskus?[/QUOTE]

tuu sä ambid taas tänne ni käydää bissel (sä tarjoot)[/QUOTE]

quoteen itteeni vähä
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 03:17pm
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 21:01][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 23:59][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 10:56pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD[/QUOTE]

Aoc_rockstar, maailman huonoin pelaaja 8D

Lähetääks behe bissel joskus?[/QUOTE]

mennää vaa, ainoo vaa et oon melkee kokoajan porissa mutta tossa syksyllä ehk viikonlopuks tuun ja talvel ku o oma kämppä myymäti viel[/QUOTE]

Niimpä...
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 12 2012 03:23pm
mitäs vittua täällä nyt pelleillään
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 12 2012 03:23pm
pakko lopettaa quotaus , kuka vittu olet ambid..
oon tappanu noit paskoi quarters ja muita mun charruil .. aoc oli ehk mun eka d2 acc mitä välii
sä oot vitun paska .. pvpees sun paskoil charruil..
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 12 2012 03:24pm
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 21:01][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 23:59][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 10:56pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD[/QUOTE]

Aoc_rockstar, maailman huonoin pelaaja 8D

Lähetääks behe bissel joskus?[/QUOTE]

mennää vaa, ainoo vaa et oon melkee kokoajan porissa mutta tossa syksyllä ehk viikonlopuks tuun ja talvel ku o oma kämppä myymäti viel[/QUOTE]

Niimpä...[/QUOTE]

[QUOTE=Rupsu,12 Jul 2012 23:23]mitäs vittua täällä nyt pelleillään[/QUOTE]


ai ketä
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 03:25pm
[QUOTE=CeePee,12 Jul 2012 21:24][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 21:01][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 23:59][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 10:56pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD[/QUOTE]

Aoc_rockstar, maailman huonoin pelaaja 8D

Lähetääks behe bissel joskus?[/QUOTE]

mennää vaa, ainoo vaa et oon melkee kokoajan porissa mutta tossa syksyllä ehk viikonlopuks tuun ja talvel ku o oma kämppä myymäti viel[/QUOTE]

Niimpä...[/QUOTE]

[QUOTE=Rupsu,12 Jul 2012 23:23]mitäs vittua täällä nyt pelleillään[/QUOTE]


ai ketä[/QUOTE]

kuha jutellaan vaan... sit nää pari tuli spämmiin tähä, bätti ja spawni taino 2 spawnia e: eiku 3, kuka tää gatlyki o

This post was edited by wani on Jul 12 2012 03:26pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll