d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Perkele > Nyt Vituttaa
Prev1456
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 10 2012 02:00pm
Quote (Maxor @ Jul 10 2012 10:59pm)
kyllä ne aika mopoja on.



noh miten sen nyt ottaa , tottakai kotkas on enemmän potkua ku muissa 2 tahdeis , koska kisakone.
mutta bensankulutus + muut osat kalliita kotkiin , mutta emt ..
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll