d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jiiäspee Risteily
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 2 2012 12:57pm
not good idea i think , im from england and i hate finland
shitty place , i quess ?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 2 2012 01:01pm
Quote (BatGirl @ 2 Jul 2012 18:57)
not good idea i think , im from england and i hate finland
shitty place , i quess ?


Onko tää sitä englantia jota ihmiset puhuu.. :blink:
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Jul 2 2012 01:20pm
Quote (wani @ 2 Jul 2012 22:01)
Onko tää sitä englantia jota ihmiset puhuu..  :blink:


ralli draiver english
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 2 2012 01:23pm
Quote (BatGirl @ Jul 2 2012 08:57pm)
not good idea i think , im from england and i hate finland
shitty place , i quess ?


Doesn't that make it a great idea. If finland is sucha a shitty place and we are making a trip FROM finland.

vaikka perunatrollaatkin.

itelle kävis kyllä melkein milloin vain, koska työtön
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 2 2012 01:30pm
Quote (BebebBurns @ Jul 2 2012 10:23pm)
Doesn't that make it a great idea. If finland is sucha a shitty place and we are making a trip FROM finland.

vaikka perunatrollaatkin.

itelle kävis kyllä melkein milloin vain, koska työtön



Gg
työt loppuu huomen jes^^
Fu i did fail this , why did i talk finnish , now my troll are going wrong!

This post was edited by BatGirl on Jul 2 2012 01:30pm
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 2 2012 01:50pm
mennää jo mul lompsa täyn kolei
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jul 2 2012 01:50pm
Quote (BatGirl @ Jul 2 2012 07:30pm)
Gg
työt loppuu huomen jes^^
Fu i did fail this , why did i talk finnish , now my troll are going wrong!


ei vaan oo sulla ikää viälä moneen vuoteen mennä laivalle
Member
Posts: 6,226
Joined: Jun 11 2005
Gold: 7,519.00
Jul 2 2012 01:51pm
Quote (sahtitynnyri @ 2 Jul 2012 21:50)
ei vaan oo sulla ikää viälä moneen vuoteen mennä laivalle


Eipä taida minullakaan ikä riittää, on nuo laivat sellasia...
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Jul 2 2012 01:59pm
meikällä itseasiassa liput jo ens perjantain tallinan risteilylle. lähtee jokus illalla.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 2 2012 02:06pm
Quote (Laketrout @ 2 Jul 2012 22:51)
Eipä taida minullakaan ikä riittää, on nuo laivat sellasia...


Etkös nää oo jo eläkeiässä?
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll